اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط برای کنترل قیمت بلیط و خدمات در ایام نوروز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، با دستگاه‌های مرتبط در کنترل قیمت‌ها هماهنگی شد تا در محدوده‌هایی که مستقیم در ارتباط با راه و شهرسازی هستند اعم از بلیط و خدمات مرتبط، قیمت‌ها کنترل شود.

هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط برای کنترل قیمت بلیط و خدمات در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه ستاد سفرهای نوروزی اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساماندهی امداد خودروی جاده‌ای و ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی در محورهای پرتردد ۳۰ کیلومتری شهرها که بیشترین تصادفات را دارند، اقدامات و هماهنگی‌های لازم در استان اصفهان به‌عمل‌آمده است.

وی افزود: در این رابطه با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده هم در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و هم سایر دستگاه‌های مرتبط، گروه‌هایی در ورودی شهرها مستقر شدند.

قاری‌قرآن بیان کرد: با توجه به تقارن سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی و تمهیداتی در سطح استان اصفهان برای مسافرانی که به لحاظ شرعی امکان روزه‌داری را ندارند به‌عمل‌آمده است همچنین در ورودی‌های شهرها، ایستگاه‌های راه‌آهن، فرودگاه و پایانه‌ها به این موضوع توجه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان کنترل قیمت‌ها در ایام نوروز را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، با دستگاه‌های مرتبط در کنترل قیمت‌ها هماهنگی شد تا در محدوده‌هایی که مستقیم در ارتباط با راه و شهرسازی هستند اعم از بلیط و خدمات مرتبط، قیمت‌ها کنترل شود همچنین در این خصوص با سایر بخش‌ها و ستادهای استانی نیز هماهنگی لازم به عمل آمد.

وی با اشاره به برگزاری مستمر شورای هماهنگی راه و شهرسازی در راستای استقبال از سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان به همراه کارشناسان مرتبط در این جلسات حضور دارند و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز به‌عمل‌آمده است همچنین گزارش‌های اقدامات و جمع‌آوری اطلاعات نیز به صوت متمرکز در این اداره کل انجام می‌شود.

قاری قرآن با تأکید بر اینکه مردم شایسته بهترین خدمت‌رسانی‌ها هستند، تصریح کرد: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در استان اصفهان انجام شده تا در ایام نوروز ۱۴۰۲ این خدمت‌رسانی به بهترین شکل و در راستای آسایش افراد صورت پذیرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول