اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مدیران قومی و انقلابی وحدت محور باشند

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: مدیران قومی و انقلابی می بایست در راستای فعالیت های خود وحدت محور باشند.

مدیران قومی و انقلابی وحدت محور باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سیدعلی مهاجر ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه گنبدکاووس با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در محل این دانشگاه اظهار کرد: اعتماد به وعده الهی، توسل به ائمه و شهدا و گوش به فرمان بودن ولی امر مسلمین از شاخص های‌مهم مدیران انقلابی است.

وی با اشاره به انتصاب مدیران قومی در استان گلستان تصریح کرد: با توجه به تنوع اقوام و مذاهب در استان گلستان، در انتصاب جایگاه ها از مدیران قومی استفاده کردیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: اگر افرادی به بهانه مذهب تلاش در بر هم زدن وحدت ملی بوده و سعی در ایجاد تفرقه داشته باشند این افراد چه شیعه و چه سنی باشند مزدور دشمن هستند.

وی ادامه داد: برای موفقیت های بزرگ کشور در حوزه های مختلف می بایست فاصله بین نخبگان و ظرفیت ها کم شده و از ظرفیت های علمی دانشگاه ها استفاده کرد.

مهاجر با اشاره به وجود آفات در جنگل های گلستان گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد از جنگل های استان دچار آفات شده و برای مقابله با آن از هیئت اندیشه ورز علمی استان کمک گرفتیم تا این آفات را شناسایی و برای مقابله با آن در بودجه سال ۱۴۰۲ اعتبار اختصاص دهیم.

رئیس سابق دانشگاه گنبدکاووس در این مراسم گفت: دانشگاه گنبدکاووس دارای ۱۳۶ عضو هیات علمی، ۷۲ رشته در پنج مقطع تحصیلی مختلف، پنج دانشکده و دو دانشگاه اقماری در آزادشهر و مینودشت است.

ابوالفضل طهماسبی اظهار کرد: در طول مدت ۵۳ ماه خدمت با وجود محدودیت منابع مالی و کمبود اعتبارات، فعالیت های عمرانی خوبی در سطح دانشگاه انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه علمی این دانشگاه مقام دوم کشور به لحاظ تولید مقالات علمی را داشته و تلاش کردیم تا مجوز ۱۰ رشته جدید را اخذ کنیم.

سرپرست جدید دانشگاه گنبدکاووس در این مراسم گفت: دانشگاه گنبدکاووس تنها دانشگاه در کشور بوده که ۱۰۰ درصد اساتید آنها عضو بسیج اساتید هستند.

حجت الله جعفریان اظهار کرد: با وحدت ملی و انسجامی جامعه علمی دانشگاه امید داریم با همکاری مسئولان و جامعه دانشگاهی گام های خوبی در راستای فعالیت های علمی آموزشی برداریم.

در این مراسم از زحمات ابوالفضل طهماسبی تقدیر و حجت الله جعفریان به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

همچنین به دستور وزیر علوم تحقیقات و فناوری از تمامی روسای دانشگاه گنبدکاووس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول