اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

برنامه منافقین برای خرابکاری در چهارشنبه‌سوری!

رسانه‌های وابسته به جریان ضد انقلاب و گروهک منافقین از طراحی برای انجام اقدامات خرابکارانه در ایام چهارشنبه‌سوری خبر داده‌اند.

برنامه منافقین برای خرابکاری در چهارشنبه‌سوری!

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - برنا نوشت: با گذشت چندین ماه از پایان اغتشاشات و اتمام ناآرامی‌ها در برخی مناطق کشور، مطالب منتشر شده در رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی وابسته به جریان ضد انقلاب و گروهک منافقین از طراحی این جریان برای انجام اقدامات خرابکارانه در ایام چهارشنبه‌سوری حکایت دارد.

این رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی که در ایام اغتشاشات اقدام به آموزش ساخت انواع بمب‌های دستی و کوکتل مولوتوف می‌کردند، طی روزهای اخیر نیز بار دیگر به آموزش دادن ساخت مواد منفجره و بمب و تجهیزات آتش‌زا روی آورده‌اند.

این کانال‌ها رسما با انتشار عکس و فیلم‌های متعدد و مختلف، طریقه تهیه و روش تولید و ساخت بمب‌های دستی را آموزش می‌دهند و اعلام می‌کنند که قصد دارند در ایام چهارشنبه‌سوری دست به اقدامات خرابکارانه و ایجاد آتش‌سوزی‌ و منفجر کردن و استفاده از بمب‌های دست‌ساز در مناطق مختلف کشور بزنند.

پایان پیام/ت

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول