اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تعالی بخشی، مطالبه‌گری و امیدآفرینی، سه مولفه مهم کار رسانه‌ای

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، تعالی بخشی، مطالبه گری و امیدآفرینی را سه مولفه مهم کار رسانه‌ای عنوان کرد.

تعالی بخشی، مطالبه‌گری و امیدآفرینی، سه مولفه مهم کار رسانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی عصر دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمالغرب کشور اظهار داشت: امسال با مسائل اجتماعی فراوانی در کشور روبرو بودیم که هر یک از آن ها را می توان محکی برای اصحاب رسانه کشور دانست که خوشبختانه قاطبه فعالان رسانه ای توانستند از این محک، سربلند بیرون آمده و با روحی بلند در راستای شفافیت و مطالبه گری به پیش بروند‌.

وی ادامه داد: در این شرایط مطبوعات ما با کمترین لغزش و به دور از جوسازی های موجود، به رسالت خود عمل کرده و در خصوص مسائل روز جامعه به انجام وظیفه پرداختند.

بلاغی با استقبال از هر گونه نقد رسانه ای گفت: قطعا این نقدها یک نوع مطالبه گری و تذکر برای مسئولان محسوب می شود که خوشبختانه از سوی مدیریت ارشد استان نیز به حوزه فرهنگ و رسانه، نگاهی باز و مثبت وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی   با اشاره به ضرورت وجود سه مولفه مهم در کار رسانه ای گفت: موضوع اول، تعالی بخشی است به گونه ای که نباید از کنار مسائل اجتماعی به سادگی رد شویم. باید توجه ویژه به مسائلی که با مولفه های دینی، هویتی و انقلابی ما پیوند خورده اند، داشته باشیم.

بلاغی، امیدآفرینی را دیگر مولفه مهم در کار رسانه ای دانست و گفت: امروز توفیقات زیادی در  بخش های مختلف استان داریم که باید نسبت به اطلاع رسانی آن ها و ایجاد امیدآفرینی در بین مردم تلاش کنیم.

وی، مطالبه گری را مولفه سوم بخش رسانه ای دانسته و گفت: حتی در بخش های مرتبط با فرهنگ و هنر استان نیز از هر گونه مطالبه گری استقبال می کنیم تا بتوانیم امور را به بهترین شکل به سرانجام برسانیم.

بلاغی در خصوص این جشنواره نیز گفت: ۹۰۰ اثر از چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که نشان از استقبال اهالی رسانه از این جشنواره دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ، اولویت این اداره کل را برون سپاری بخشی از امورات به تشکل های مردمی  عنوان کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول