اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فعالیت ۵۰۰ رسانه در آذربایجان شرقی نشانه آزادی بیان است/ رسانه‌ها به دنبال روایت صحیح و به‌موقع از وقایع باشند

استاندار آذربایجان شرقی فعالیت ۵۰۰ رسانه رسمی در استان را نشانه وسعت نظر نظام و وجود آزادی بیان در کشور دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها در کنار تنویر افکار عمومی به دنبال روایت صحیح و دقیق از وقایع باشند.

فعالیت ۵۰۰ رسانه در آذربایجان شرقی نشانه آزادی بیان است/ رسانه‌ها به دنبال روایت صحیح و به‌موقع از وقایع باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امشب در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شمال‌غرب کشور در تبریز، با بیان اینکه دولت از رسانه‌ها و مطبوعات استقبال می کند، اظهار کرد: اهالی رسانه، افرادی دغدغه مند بوده و در پی انتقال این دغدغه ها هستند و هر مجموعه ای که از این جریان استقبال نکند، خود را سانسور کرده و از این موهبت فکری بی بهره شده است.

وی طرح انتقاد، دغدغه مندی و تنویر افکار عمومی را ضروری دانسته و گفت: در شرایط کنونی با جنگ رسانه ای روبرو هستیم که بسیار اغواکننده است و اصحاب رسانه در مقابل این هجمه ها، وظیفه بسیار سنگینی دارند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: اصحاب فکر و اندیشه باید به فکر عظمت ملت ایران بوده و به دنبال صیانت از ملّیت و باورهای مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل جنگ نرم، باید تولید قدرت و محتوای نرم کرد، گفت: اگر در این موقعیت به فکر تولید قدرت نرم نباشیم، قطعا در مقابل آیندگان مسئول خواهیم بود.

خرّم، نقش رسانه ها را در عین تنویر افکار، روایت صحیح و به موقع دانسته و گفت: آنچه امروز از رسانه ها انتظار می رود، امیدآفرینی و اعتمادآفرینی برای ملت ایران و دوری از هر گونه سیاه نمایی است که امیدواریم رسانه های استان توجه ویژه ای به این اصل داشته باشند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی برگزار شد، از برگزیدگان در بخش های مختلف رسانه ای تجلیل به عمل آمد.             

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول