اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آخرین وضعیت سردار جنگل برای میزبانی داماش و سپیدرود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه حدود ۳ هفته پیش اصلاحات نور ورزشگاه سردارجنگل انجام شد، گفت: بازی تیم‌های داماش و سپیدرود رشت ۱۰۰ درصد در ورزشگاه سردار جنگل انجام خواهد شد.

آخرین وضعیت سردار جنگل برای میزبانی داماش و سپیدرود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جهانبخش آرمان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش واحد فنی مهندسی اداره کل ورزش گیلان درخصوص ایراداتی مانند کهنه بودن فیوزها، برخی اتصالات و تعداد پروژکتورهای روشنایی ورزشگاه سردار جنگل رشت اظهار کرد: حدود ۳ هفته پیش اصلاحات نور این ورزشگاه انجام شد و بازی تیم‌های داماش و سپیدرود رشت ۱۰۰ درصد در ورزشگاه سردار جنگل انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با حمایت‌های استاندار گیلان و نمایندگان مجلس در گیلان هر آنچه قول داده بودیم تاکنون عملیاتی شد، گفت: در مقطعی تمامی تیم‌های فوتبال گیلان در سردار جنگل رشت بازی می‌کردند اما در این مدت یکساله با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار، ورزشگاه‌های انزلی، رشت، تالش، آستارا و فومن را آماده بازی کردیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه پس از پنج سال توقف، فاز اول سکوها و زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهید عضدی رشت را آماده کردیم، افزود: قراربود در ایام دهه فجر امسال با حضور وزیر ورزش و جوانان فاز اول این ورزشگاه افتتاح شود که متاسفانه حادثه سقوط بالگرد در کرمان اتفاق افتاد ولی در زمان مناسبی مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد. 

به گفته آرمان، نامه سازمان لیگ فوتبال کشور هرساله پیش از ماه مبارک رمضان برای تقویت سیستم برق و روشنایی ورزشگاه‌های تمامی تیم‌های لیگ‌های مختلف کشور ارسال می‌شود و امسال هم به همان شکل انجام شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول