اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سارقان ارز به دام افتادند/ اجرای عملیات شناسایی و دستگیری در کمتر از 5 ساعت!

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: سارقانی که کیف پول حاوی ارز را از فردی سرقت کرده بودند، در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان ارز به دام افتادند/ اجرای عملیات شناسایی و دستگیری در کمتر از 5 ساعت!

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سرهنگ غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار صبح امروز به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت ارز در یکی از محله‌های شهرستان گرمسار، بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: برابر اعلام شاکی مبنی بر اینکه در جلوی منزل خود به خارج کردن چند کیف و چمدان حاوی مدارک و وجه نقد از خودرو اقدام می‌کند و پس از رفتن به داخل منزل، متوجه جا گذاشتن کیف پول در جلوی در خودرو می‌شود؛ اما با مراجعه مجدد مشاهده می‌کند کیف پول به سرقت رفته است، موضوع در دستور پیگیری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار به انجام اقدامات فنی و پیچیده پلیسی در راستای شناسایی سارق یا سارقان اشاره و اضافه کرد: سرانجام با پیگیرهای هوشمندانه و سریع پلیس، سارقان در کمتر از پنج ساعت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

عرب تصریح کرد: دو سارق سابقه‌دار دستگیرشده به سرقت اعتراف کردند و ارزهای مسروقه شامل پنج هزار و ۵۰۰ دلار و یک هزار و 710 یورو کشف شد.

وی تصریح کرد: مدارک دیگری نظیر دسته‌چک بانکی، گذرنامه و ... از منزل متهمان کشف و با هماهنگی قضایی، تحویل مال‌باخته شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول