اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آغاز رزمایش ترافیکی انتظامی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی / آماده باش بیش از ۱۷۰۰ اکیپ برای ارایه خدمات در ایام نوروز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از آغاز رزمایش ترافیکی انتظامی فرمانده انتظامی خبر داد و گفت : در این طرح نوروزی بیش از ۱۷۰۰اکیپ به طور هماهنگ به ارایه خدمات خواهند پرداخت.

آغاز رزمایش ترافیکی انتظامی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی / آماده باش بیش از ۱۷۰۰ اکیپ برای  ارایه خدمات در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سردار رحیم جهانبخش در رزمایش ترافیکی انتظامی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت : در حال حاضر ما به استقبال عید آیینی، فرهنگی ملی خواهیم رفت و آن چیزی که برای کشور ما جز افتخارات بین المللی است قدرت توسعه یافته ایدولوژیکی  بر مبنای عقیده ناب اسلامی و تمدنی کهن به بلندای چندین هزار سال در حوزه فرهنگ مدنیت و تمدن بشری است.

وی ادامه داد: این نوع۲ بال، بال اوج ایران اسلامی و قوی است،بال هویت دینی ما را در اوج پرواز در مسیر تعالی شهروندان قرار می‌دهد، ما اعیاد مذهبی را پشت سر گذاشته و اعیاد مبارک ملی را در پیش رو داریم. 

وی گفت:طبق سنت دیرینه و رسم همیشگی ایران، شهروندان با فرهنگ و فرهیخته در این ایام  دل به طبیعت داده و در مسیر سفر گام برداشته‌اند .

جهانبخش ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی جز استان‌های مسافر پذیر و مسافر فرصت است و ما از طبیعت بکر و زیبا و مراکز به غایت فرهنگی تاریخی مذهبی برخوردار هستیم و مردمانی با فرهنگ شاد و اقوام و ادیان مختلف داریم که در این خطه از سرزمین ایران  سکنی گزیده‌اند و این فرهنگ‌ها زیبایی خاصی به این خطه داده و جاذبه‌های برای مسافران به جا گذاشته است.

جهانبخش عنوان کرد: طی امسال آن چیزی که بسیار حایز اهمیت است افزایش تردد در استان بود و مرزهای فعال شش‌گانه دروازه‌های مهمی به روی مسافران گشاده است که به سمت جغرافیای غرب تردد کنند و افزایش ترددها نوید بخش افزایش مسافرت‌های نوروزی در این استان است.

وی گفت: هر چه قدر تردد افزایش یابد، ماموریت پلیس ادارات راهداری ،هلال احمر، اورژانس و ادارات میراث فرهنگی و سایر ارگان‌های درگیر خواهند بود و ضریب انبساط شهروندان نیز افزایش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی عنوان کرد: ما دل خوش به آن هستیم که مردم در امنیت آرامش و انبساط خاطر در سفر باشند و در طول سال ۳۰درصد ترددات  افزایش یافته است و شورای تامین ترافیک استان و کارگروه‌های گردشگری نقش بسازی در این خصوص دارند.

سردار جهانبخش تصریح کرد: واحد‌های پلیس برای ایجاد بستر امن و آرامش در طرح نوروزی فعال هستند و  ۱۵۰۰ واحد گشت برای این منظور تدارک دیده شده است و ۱۰۸ واحد اورژانس ، ۴۲۰ اکیپ راهداری بالغ بر ۹۰۰نفر در این طرح ایفای نقش خواهند کرد.

وی ادامه داد: ۳۰۰ اکیپ مدیر بحران، ۴۰ اکیپ هلال احمر، در کل بیش از ۱۷۰۰ اکیپ  مجهز در طول ایام نوروزی به مردم ارایه خدمت می‌کنند.

جهانبخش خاطرنشان کرد: طی این ایام ۲ فروند بالگرد نظامی در اختیار طرح خواهد بود و سعی خواهد شد فضای امن و سرشار از آسایش و آرامش را فراهم کنند.

پایان پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول