اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اپلیکیشن گردشگری «اصفهان‌من»؛ آماده راهنمایی مسافران نوروزی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: تا چند روز آینده برای نخستین‌بار اپلیکیشن گردشگری «اصفهان‌من» در اختیار گردشگران، مسافران و شهروندان قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن گردشگری «اصفهان‌من»؛ آماده راهنمایی مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان طی یک سال اخیر به‌صورت دائمی در حال فعالیت است و شهردار اصفهان ریاست آن را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه این ستاد از کمیته‌های مختلفی همچون کمیته بازرسی، ایمنی و حوادث، اطلاع‌رسانی و اسکان تشکیل‌شده است، افزود: در کمیته اسکان، مراکز اقامتی زیرمجموعه اداره کل میراث فرهنگی، مراکز ذیل اداره آموزش‌وپرورش و کمپ گردشگری باغ فدک به‌صورت ویژه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

 معرک‌نژاد با بیان اینکه کمیته‌های فضاسازی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی چند ماهی است فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، تأکید کرد: کمیته فرهنگی در حال برنامه‌ریزی برای اجرای رویدادها و جشن‌های مختلف است تا بتواند ایام خوشی را برای شهروندان اصفهانی رقم بزند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه کمیته زیباسازی از مدتی قبل دیوارنگاره‌هایی را در سطح شهر اجرا کرده است، بیان کرد: این کمیته روزهای آینده المان‌ها و نمادهای مختلفی را ویژه ایام نوروز در شهر نصب می‌کند.

وی تصریح کرد: این کمیته که وظیفه پوشش و پشتیبانی از تمام کمیته‌های این ستاد و اطلاع‌رسانی به شهروندان را بر عهده دارد، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین‌بار اپلیکیشن گردشگری «اصفهان‌من» در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد، این اپلیکیشن تا چند روز آینده ارائه می‌شود و گردشگران و شهروندان می‌توانند پس از استفاده از آن، نقاط ضعف آن را به اطلاع مدیریت شهری برسانند.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول