اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهید سید محمد ابراهیمی در اهواز

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید سید محمد ابراهیمی از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهید سید محمد ابراهیمی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین تجلیل از خانواده معظم غواص شهید سید محمد ابراهیمی از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان همزمان با سی و نهمین سالگرد شهادتش با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه مصادف با ایام اجرای علملیات‌های خیبر و بدر روز سه‌شنبه 23 اسفندماه سال 1401 از ساعت 19:30 آغاز می‌شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و بسیجیان نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

همچنین در آیین تجلیل از خانواده معظم غواص شهید سید محمد ابراهیمی، علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان نیز شرکت می‌کند و با خانواده معظم این شهید دیدار خواهد داشت.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید سید محمد ابراهیمی از غواصان شهید عملیات کربلای 5 در اهواز، کوی سعدی، خیابان غزالی، بین خیابان کاشان و خیابان همدان غربی، نبش خیابان دولت، مسجد حضرت علی اصغر(ع) برگزار می‌شود که حاضران در برنامه یاد و خاطره این شهید گلگون کفن را گرامی می‌دارند.

در این آیین معنوی زیارت عاشورا توسط حاضران زمزمه می‌شود و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان خوزستان نیز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

همچنین در آیین تجلیل از خانواده معظم غواص شهید سید محمد ابراهیمی آیت‌الله شیخ عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی می‌کند

آیین تجلیل از خانواده معظم غواص شهید سید محمد ابراهیمی از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان و هیئت رزمندگان گردان جعفر طیار انجام می‌شود.

پایان پیام/72075

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول