اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آماده‌باش ۳۸ تیم آتش‌نشانی همدان در چهارشنبه پایان سال

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان از فعالیت ۳۸ تیم آتش‌نشانی همدان در تأمین ایمنی شهروندان در چهارشنبه پایان سال خبر داد.

آماده‌باش ۳۸ تیم آتش‌نشانی همدان در چهارشنبه پایان سال

سیدصادق پورسینا در گفت‌وگو خبرنگار فارس در همدان از فراخوان نیروهای استراحت سازمان آتش‌نشانی برای چهارشنبه پایان سال خبر داد و اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم خدمات کاملی را ارائه دهیم بخشی از نیروهای استراحت را فراخوان کردیم تا با بالارفتن تعداد نیروهای انسانی، تعداد تیم‌های امدادی و اطفائی افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت نیروها حداقل دو برابر روزهای عادی شده و ۳۸ تیم امدادی برای تأمین ایمنی شهروندان در آماده‌باش هستند گفت: با آمادگی کامل به استقبال چهارشنبه پایان سال رفتیم که امیدواریم در این روز شاهد شادی و نشاط در شهر به دور از حوادث و اتفاقات ناگوار باشیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی، به همراه نیروی عملیاتی و فرماندهی مستقر، نیرو‌های پشتیبان در قالب ۳۸ تیم عملیاتی برای تأمین ایمنی شهروندان در چهارشنبه پایان سال، در وضعیت آماده باش به سر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی آتش‌نشانان همدان برای تأمین ایمنی شهروندان در این روزهای پایانی  سال وجود دارد.

وی بیان کرد: با آغاز ایام پایانی سال و با توجه شلوغی و ازدحام جمعیت در منطقه بازار و هسته مرکزی شهر و مناطق پردد دیگر، طی هفته‌های اخیر تیم عملیاتی در مناطقی مستقر شده‌اند.

پورسینا تاکید کرد: اخیرا نمایشگاه‌های دائمی در سطح شهر در دو فضای سایت قدیم و جدید نمایشگاه برگزار شده تا مردم اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند، در این راستا سعی کردیم با استقرار تیم‌هایی، نزدیک به این اماکن بتوانیم امدادرسانی مطلوب را در صورت بروز حوادث احتمالی داشته باشیم.

وی بیان کرد: در روز پنج‌شنبه و جمعه پایان سال نیز تیم عملیاتی برای تأمین ایمنی بیشتر در محدوده باغ بهشت و اطراف آن مستقر خواهند شد و همزمان گروه‌های موتوری نیز در آن محدوده به گشت زنی مشغول خواهند بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای تردد شهروندان در روز ۱۳ فروردین  به اطراف شهر همدان نیز تهمیداتی در نظر گرفته شده تا بتوانیم از ظرفیت مضاعف نیروهای انسانی و تیم‌های مختلف استفاده کرده و خدمات مطلوبی را در حوادث احتمالی ارائه دهیم.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول