اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۲۰ هزار بسته آجیل عیدانه بین نیازمندان

مسوول دبیرخانه قرارگاه بقیه‌الله‌الاعظم از توزیع ۲۰ هزار بسته آجیل در آستانه عید نوروز بین افراد محروم با همت خیران و گروه‌های جهادی کشور خبر داد.

توزیع ۲۰ هزار بسته آجیل عیدانه بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تعداد ۲۰ هزار بسته آجیل در آستانه سال نو بین نیازمندان توزیع می‌شود که سهم تویسرکان ۵۵۰ بسته آجیل عیدانه بود که عصر امروز به همت قرارگاه بقیه‌الله‌الاعظم و گروه‌های خیریه نیک و مهرآمه بین خانواده‌های کم‌بضاعت شهرستان توزیع شد.

مسئول دبیرخانه قرارگاه بقیه‌الله‌الاعظم در این رابطه اظهار کرد: به لطف اهل بیت(ع) با توجه به ایام پایان سال بر آن شدیم با کمک خیران بزرگوار تعداد ۲۰ هزار بسته آجیل را به یاری جهادگران بین افراد محروم و نیازمند در کشور توزیع کنیم.

رضا علیرضالو افزود: برای هر بسته بالغ بر ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده که توانستیم با کمک خیران و گروه‌های خیریه نیک و خیریه مهرآمه این مبلغ را به ۱۸۹ هزار و ۱۹۹ هزار تومان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه این پویش هم اکنون در سراسر کشور و هر شهرستان در حال برگزاری است گفت: توفیق این را داشتیم در طول سال در قالب پویش‌های مختلف کمک‌هایی چون اهدای جهیزیه، لوازم‌التحریر، مواد غذایی و... هر ماه به شهرستان‌های محروم ارسال کنیم.

مسوول دبیرخانه قرارگاه بقیه‌الله الاعظم با اشاره به بهره‌مندی بالغ بر ۳ هزار کودک کار از بیمه عمر و توزیع ۲۰ هزار جهیزیه بین نیازمندان کشور طی سال جاری خاطرنشان کرد: این مجموعه از سال ۹۹ فعالیت دارد.

کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با اشاره به توزیع ۵۵۰ بسته آجیل عیدانه  به مناسبت عید نوروز بین خانواده‌های محروم اشهرستان اظهار کرد: هر بسته آجیل ۸۰۰ گرمی به همت سپاه ناحیه شهرستان بین افراد محروم توزیع شد.

مدیر موسسه خیریه نیک در استان همدان نیز با اشاره به اینکه برای توزیع این اقلام نیازمندان از قبل شناسایی شدند گفت: آجیل‌های تدارک دیده شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مهری مکاری خاطرنشان کرد: موسسه خیریه نیک از بهمن کار خود را در استان با مجوز از وزارت کشور و استانداری آغاز کرده که در حال حاضر در چهار شهرستان همدان، نهاوند، تویسرکان و بهار فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت این موسسه در کمک به خانواده‌های نیازمند، ایتام، بیماران به خصوص کسانی که هزینه ترخیص از بیمارستان را ندارند، خانواده سادات و از کارافتاده و ... است افزود: در حال حاضر ۴۰ نفر را زیر پوشش این موسسه قرار داده‌ایم.

مکاری با بیان اینکه با کمک خیرین و اعتمادی که به این موسسه دارند کمک‌هابی به نیازمندان می‌شود گفت: خیرین تاکنون ۸۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۴۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی به نیازمندان داشته‌اند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول