اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آخرین آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در سمنان

حوادث چهارشنبه آخر سال منجر به قطع عضو یک جوان و مصدومیت چندین نفر در استان سمنان شد.

آخرین آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان سمنان، اظهار کرد: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در شهرستان‌های زیرپوشش این دانشگاه به ۱۱ نفر رسید.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۶ مصدوم در شهرستان سمنان و پنج مصدوم در محدوده شهرستان گرمسار هستند که پنج مصدوم توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند و ۶ مصدوم نیز به‌صورت سرپایی به درمانگاه مراجعه کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با بیان اینکه مصدومان بیشتر از ناحیه سر، صورت و دست آسیب دیدند، بیان کرد: مواد محترقه سبب قطع دست یک جوان سمنانی شد که مأموران اورژانس بلافاصله پس از وقوع این حادثه در سمنان، برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.

قدس عنوان کرد: در این حادثه یکی از کارگران سمنانی به دلیل در دست داشتن مواد منفجره از مچ دست دچار آسیب شدید شده است.

وی تصریح کرد: تلاش برای درمان این فرد مصدوم ادامه یافت؛ اما متأسفانه امکان بهبودی دست وی وجود نداشت و در نهایت منجر به قطع دستش شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان ادامه داد: همچنین یک مرد حدود ۳۵ ساله از ایوانکی به دلیل انفجار ترقه داخل جیبش دچار سوختگی شد که به بیمارستان انتقال یافت.

قدس اضافه کرد: مردی ۲۶ ساله نیز بر اثر پرتاب ترقه دچار خونریزی گوش شد که به بیمارستان کوثر مراجعه کرد و تحت درمان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوادث چهارشنبه آخر سال، ۲ شهروند گرمساری دچار مصدومیت و سوختگی شدند که در بیمارستان معتمدی گرمسار تحت درمان قرار گرفتند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول