اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله نوری همدانی: طلاب نخبه را به جامعه معرفی کنید/ فضلای حوزه سربازان امام زمان(عج) هستند

یکی از مراجع تقلید خطاب به مسئولین مجمع نمایندگان طلاب گفت: ارتباط با بزرگان و جلسات با طلاب بسیار حائز اهمیت است و باید نخبگان حوزوی را به جامعه معرفی کنید تا جامعه اسلامی با افراد نخبه و برگزیده بیش از گذشته آشنا شوند.

آیت‌الله نوری همدانی: طلاب نخبه را به جامعه معرفی کنید/ فضلای حوزه سربازان امام زمان(عج) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور در بیت آیت‌الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید شیعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار اظهار کرد: خدمت به طلاب و فضلای حوزه علمیه، خدمت به امام زمان (عج) است؛ چراکه ایشان سربازان امام زمان (عج) هستند.

وی جایگاه مجمع نمایندگان را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: ارتباط با بزرگان و جلسات با طلاب بسیار حائز اهمیت است و باید نخبگان حوزوی را به جامعه معرفی کنید تا جامعه اسلامی با افراد نخبه و برگزیده بیش از گذشته آشنا شوند.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساخت: باید فعالیت‌های مجمع نمایندگان طلاب به روحانیون، فضلا و مراکز حوزوی گزارش شده و اطلاع‌رسانی مناسبی صورت پذیرد.

 آیت‌الله نوری همدانی در پایان ابراز داشت: دعا می‌کنیم این دوره از مجمع نمایندگان طلاب، دوره‌ای درخشنده برای حوزه‌های علمیه باشد.

پایان پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول