اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آزمون استخدام دبیر چه زمانی برگزار می‌شود؟/ اعلام فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدامی بعد از تعطیلات نوروز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون استخدام آموزگار در آموزش و پرورش 8 اردیبهشت 1402 برگزار می‌شود، گفت: فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدام دبیر و هنرآموز در آموزش و پرورش بعد از تعطیلات نوروز اعلام می‌شود.

آزمون استخدام دبیر چه زمانی برگزار می‌شود؟/  اعلام فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدامی بعد از تعطیلات نوروز

صادق ستاری‌فرد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از برگزاری آزمون استخدام دبیر در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ثبت‌نام آزمون جذب آموزگار در آموزش و پرورش به اتمام رسیده است و در نهایت هم ۵۳۴ هزار و ۴۴۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند. 

وی با بیان اینکه آزمون استخدام آموزگار در آموزش و پرورش ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمون جذب دبیر و هنرآموز در آموزش و پرورش هم بعد از برگزاری آزمون استخدام آموزگاری برگزار خواهد شد که فراخوان آن بعد از تعطیلات نوروز اعلام می‌شود. 

ستاری‌فرد درباره منابع و رشته‌های آزمون دبیری گفت: در این خصوص در حال بررسی هستیم و رشته‌ها را اعلام خواهیم کرد همچنین منابع آزمون هم تغییراتی دارد اما در نظر داریم منابع عمومی و اختصاصی آزمون دبیری همان منابع آزمون آموزگاری بود البته منابع تخصصی تغییر خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول