اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر سلامی: یاد حاج ناصر مددیان همواره الهام‌بخش شیفتگان خدمت به اسلام و میهن اسلامی خواهد بود

فرمانده کل سپاه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت حاج ناصر مددیان نوشت: یاد او در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران جاودانه و الهام‌بخش مجاهدان فی سبیل الله و شیفتگان خدمت به اسلام عزیز و میهن مقتدر اسلامی خواهد بود.

سرلشکر سلامی: یاد حاج ناصر مددیان همواره الهام‌بخش شیفتگان خدمت به اسلام و میهن اسلامی خواهد بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حاج ناصر مددیان، از بنیانگذاران سپاه اصفهان را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مجاهد نستوه، پاسدار رشید اسلام «حاج ناصر مددیان» از بنیانگذاران سپاه اصفهان، چهره ماندگار تدارکات و پشتیبانی دفاع مقدس موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی‌تردید نقش‌آفرینی‌های ارجمند او در تاریخ نهضت اسلامی و مبارزه با رژیم ستم‌شاهی تا پیروزی انقلاب و خدمات ارزشمند در لباس سبز پاسداری و یاری‌بخشی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل که او را پدر معنوی رزمندگان اسلام نام نهاده بودند تا دیگر عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران جاودانه و الهام‌بخش مجاهدان فی سبیل الله و شیفتگان خدمت به اسلام عزیز و میهن مقتدر اسلامی خواهد بود.

فقدان آن مجاهد دیرینه و پیشکسوت دوران جهاد و شهادت را به خانواده معظم و آحاد همرزمان و علاقه‌مندان ایشان و نیز مردم شریف استان اصفهان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و مصیبت‌دیدگان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول