اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امیدآفرینی با رفع محرومیت ها یکی از وظایف اصلی سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) است

دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) گفت: امیدآفرینی در ذهن مردم از کارآمدی نظام نشأت می گیرد و امروز سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان بخشی از ماموریت مهم خود، بنا دارند که با رفع محرومیت، نشان دهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای کارآمدی لازم بوده و می تواند موانع را برطرف کند.

امیدآفرینی با رفع محرومیت ها یکی از وظایف اصلی سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه جمع‌بندی و امضاء تفاهم نامه طرح بسیج آبرسانی استان با حضور سردار جمال‌الدین آبرومند دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استانی ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

سردار آبرومند دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، بنا به تعبیر مقام معظم رهبری تشکیل شده و نهادهای مختلف کشور شامل بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی، کمیته امداد، بهزیستی، آستان مقدس رضوی، سپاه و بسیج در این قرارگاه عضویت دارند.

وی افزود: ماموریت و سازماندهی آن برای این صورت گرفته که بتواند گام های بلند و‌ موثری را در رفع محرومیت در ابعاد و عرصه های مختلف در کشور بردارد.

سردار آبرومند تصریح کرد: حدود دوسال است که با مدد و حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت، بسترهای لازم برای هرچه فعال تر شدن قرارگاه فراهم شده و ما توافقات کلی خود را با مجموعه دولت در سطح کلان انجام دادیم و اقدام به توسعه این امر در استان های مختلف کرده ایم.

دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: هدف اصلی این امر به تأسی از تدابیر مقام معظم رهبری صورت گرفته که ایشان معتقد هستند «امیدآفرینی مهمترین اقدام مجموعه حاکمیت در گام دوم انقلاب است»، «مردم پایه و استوانه اصلی کشور هستند و با اتکا به مردم می توان همه مشکلات را برطرف کرد و مهمترین نقطه ای که مردم بایستی در این بخش مورد توجه قرار گیرد، امیدآفرینی است». 

وی ادامه داد: امیدآفرینی در ذهن مردم از کارآمدی نظام نشأت می گیرد و امروز سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان بخشی از ماموریت مهم خود، بنا دارند که با رفع محرومیت، امیدآفرینی کرده و نشان دهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای کارآمدی لازم بوده و می تواند موانع را برطرف کند.

سردار آبرومند ادامه داد: امیدواریم با همراهی که در مجموعه استان قزوین وجود دارد در ابعاد مختلف بتوانیم بخشی از چهره محرومیت را در استان قزوین برطرف کنیم.

دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) اضافه کرد: حوزه های فعالیت این تفاهم نامه شامل آب روستایی، راه روستایی، مسکن محرومین، حاشیه نشینی و شهرهای هدف می باشد. همدلی و نزدیکی بین مجموعه های موجود و سپاه می تواند موجب تسریع در روند کار شود. آنچه ما در قرارگاه ایجاد می کنیم حمایت و تامین منابع است اما مهمترین بخش کار، عملیات اجرایی پروژه هاست که با سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین است و لذا امیدواریم با همدلی موجود در استان قزوین، بتوان قدم های مستحکم و پایداری برداشت و اقدامی مناسب در راستای محرومیت زدایی ایجاد کرد.

وی در پایان گفت: استاندار و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، این کار را در دستور کار پیگیری خود قرار دهند چرا که پیگیری رفع مشکلات مردم عزیز مهمترین اقدامی است که باید انجام داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول