اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار کتائب القسام درباره پایان طرح سیاسی در کرانه باختری و آغاز مقاومت

معاون فرمانده کتائب القسام شاخه نظامی جنبش حماس با هشدار به رژیم صهیونیستی تأکید کرد که روزهای آینده آبستن حوادث است.

هشدار کتائب القسام درباره پایان طرح سیاسی در کرانه باختری و آغاز مقاومت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مروان عیسی» معاون فرمانده کتائب القسام شاخه نظامی جنبش حماس تأکید کرد که طرح سیاسی در کرانه باختری به پایان رسیده و دشمن صهیونیستی نیز توافقنامه صلح با سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) موسوم به «توافق اسلو» را نابود کرده و روزهای آینده نیز آبستن حوادث خواهد بود.

عیسی در مصاحبه با شبکه ماهواره‌ای الأقصی هشدار داد که هر گونه تغییری در وضعیت موجود مسجدالأقصی، زلزله‌ای در منطقه ایجاد خواهد کرد.

به نوشته وبگاه «شهاب نیوز»، معاون فرمانده کتائب القسام گفت: «فرصت‌دهی به مقاومت در کرانه باختری به معنای تنها رها کردن آن نیست و غزه نیز ساکت نخواهد ماند و در صورت نیاز ما با تمام قدرت از ملت خود دفاع خواهیم کرد».

شاخه نظامی حماس همچنین بر ایجاد استراتژی مقاومت برای دستیابی به آزادسازی سرزمین و دفاع از ملت فلسطین در هر فرصت ممکن تأکید کرد.

وی همچنین بر ضرورت شعله‌ور کردن عملیات‌های مقاومتی در سراسر فلسطین و حمایت مادی، معنوی و رسانه‌ای از مقاومت تأکید کرد و گفت که روحیه شهادت‌طلبی در کرانه باختری بی‌سابقه است و فلسطینیان و مقاومت در این منطقه از سطح آگاهی بالایی نسبت به درست بودن طرح مقاومت و وحدت ملی برای مقابله با رژیم اشغالگر، برخوردارند.

عیسی تصریح کرد: «ما به مقاومت در کرانه باختری و قدس فرصت می‌دهیم چرا که میادین عملیات و تأثیرگذاری استراتژیک در مرحله کنونی هستند».

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول