اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

ارائه وام عتبات عالیات به دانشجویان تا سقف ۷ میلیون تومان

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه وام عتبات عالیات به دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور تا حداکثر ۷ میلیون تومان خبر داد.

ارائه وام عتبات عالیات به دانشجویان تا سقف ۷ میلیون تومان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان از ارائه وام عتبات عالیات به دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: برای تأمین بودجه این وام‌ها، درحال رایزنی با یکی از بانک‌های عامل هستیم. بنابراین هر زمان اسم این بانک مشخص شود، جزئیات آن هم رسانه‌ای خواهد شد.

وی درباه مبلغ وام عتبات عالیات دانشجویی عنوان کرد: هنوز مبلغ این وام به صورت قطعی مشخص نیست؛ اما حداکثر ۷ میلیون تومان برای سفرهای هوایی و حدود ۳ میلیون تومان برای سفرهای زمینی به دانشجویان ارائه خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این پرسش که «وام عتبات عالیات دانشجویی به چه دانشجویانی تعلق خواهد گرفت؟»، گفت: این وام‌ها شامل دانشجویانی خواهد شد که توسط دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها به صورت کاروان و گروهی به عتبات اعزام می‌شوند.

وی در پایان درباره اهداف ارائه وام عتبات عالیات به دانشجویان خاطرنشان کرد: این وام‌ها با هدف تسهیل سفرهای زیارتی دانشجویان و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و معنوی پرداخت خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول