اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نمی خواهیم سرعت پیشرفت در شهرستان‌ها کم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه نمی‌خواهیم سرعت پیشرفت در شهرستان‌ها کم شود، گفت: دولت سیزدهم نه دولت حزبی، نه جناحی و نه قبیله‌ای است، این دولت، دولت خدمتگزار است.

نمی خواهیم سرعت پیشرفت در شهرستان‌ها کم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم،  محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سمیرم گفت: نمی‌خواهیم سرعت پیشرفت در شهرستان‌ها کم شود، دولت سیزدهم نه دولت حزبی، نه جناحی و نه قبیله‌ای است، این دولت، دولت خدمتگذار است.

وی افزود: هر چیزی که بخواهد وقت دایره خدمت دولت را بگیرد و به هر اصلاحی که نیاز داشته باشد انجام خواهیم داد چراکه مسأله چند نفر خاص نیست، مسأله این است که مردم نیاز به یک خدمتگزار دارند.

جان‌نثاری با بیان اینکه خدمت به مردم نباید تعطیل شود، تصریح کرد: با مدیرانی که سهل‌انگار هستند تعارف نداریم؛ خدمت به مردم به هر نحوی که هست باید در اولویت مدیران باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: فضای شهرستان سمیرم باید به سمت آرامش، امید و نشاط حرکت کند چراکه بالاخره مردم باید باقوت زندگی کنند و لازم است از همه ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کرد.

وی با اشاره به حوادث تلخ ماه های گذشته در سمیرم تاکید کرد: نباید انسجام ملی خود را از دست بدهیم چرا که دشمن در این زمینه تلاش های فراوانی کرده است. ما باید تلاش کنیم وحدت ملی، منطقه‌ای، استانی و شهرستانی خود را حفظ کنیم و از تمام ظرفیت‌ها بهره ببریم.

جان‌نثاری در پایان خطاب به فرماندار جدید سمیرم اظهار کرد: در شهرستان به صورت ویژه به قشر جوان توجه کنید و حتما یک هیأت اندیشه ورز از جوانان تشکیل دهید و در این موضوع بیشتر از گذشته فعال باشید.

در این مراسم اصغر هدایت به عنوان فرماندار جدید شهرستان سمیرم معرفی و از زحمات مراد الیاس‌پور تقدیر شد.

پایان پیام/۶۳۱۱۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول