اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حدادعادل: باید از اختلافات درون جبهه انقلاب پرهیز کنیم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بر پرهیز از اختلافات درون جبهه انقلاب تاکید کرد و گسترش تشکیلاتی، حضور بانوان و جوانان در شورا را ماموریت سال جدید دانست.

حدادعادل: باید از اختلافات درون جبهه انقلاب پرهیز کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل در نشست وبیناری که با حضور رئیسان و دبیران شورای ائتلاف در استان‌ها برگزار شد، به اقدامات در حوزه سیاست خارجی نظیر سفر آیت‌الله رئیسی به چین، توافق ایران و عربستان برای احیای روابط دیپلماتیک و بهبود روابط با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و مواردی نظیر سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران، گشایش کلینیک حضرت مهدی (عج) به عنوان بزرگترین بیمارستان منطقه در دولت سیزدهم و همراهی مجلس شورای اسلامی با دولت جهت پیشرفت کشور اشاره کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بر نقش و جایگاه شورای ائتلاف در وحدت و انسجام بخشی به نیروهای فعال جبهه انقلاب در سراسر کشور تاکید کرد و در توصیه‌هایی به مسئولان شورا برای برنامه ریزی در سال آینده گفت: تاکید بر حفظ وحدت و پرهیز از اختلافات درون جبهه انقلاب توصیه نخست است که باید برای حفظ و پیشبرد اهداف نظام از اختلافات درونی صرفنظر کنیم.

حداد عادل، گسترش و توسعه تشکیلاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سراسر کشور را توصیه دوم برشمرد و گفت: حضور شورای ائتلاف در شهرستان‌ها و در میان اقشار مختلف نظیر دانشگاهیان، روحانیون، مساجد، محلات و ... اعضای شورا بر ارتباط گیری هرچه بیشتر با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و امامان جمعه برای کمک به پیشبرد امور انقلاب ضروری است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در توصیه دیگر خود با اشاره به ضعف جدی در استفاده از بانوان فعال و انقلابی در ساختارهای کشور گفت: ما در این سال‌ها به اندازه‌ای که شایسته بود نتوانستیم در سازماندهی‌های تشکیلاتی از حضور بانوان متدین و انقلابی و متخصص بهره ببریم. بر همین اساس نیز باید هرچه سریعتر این معضل را رفع کرده و زنان را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دخالت و مسئولیت دهیم.

چهارمین توصیه حداد عادل به مسئولان شورای ائتلاف استان‌ها تاکید بر بکارگیری جوانان در مسئولیت‌های مرتبط با شورای ائتلاف بود. او در این رابطه با اشاره به اینکه باید قدردان و قدرشناس پیشکسوتان جریان انقلاب باشیم گفت: باید از توان و انرژی نسل جوان در پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنیم و فرصت رشد برای آن‌ها فراهم کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به انتخابات مجلس دوازدهم و آزمون بزرگ انتخابات ۱۴۰۲ اشاره دو ماموریت کلی را برای اعضای شورا معین کرد که باید با استفاده از فرصت جهاد تبیین و ارتباط گیری با مردم، میزان مشارکت در انتخابات را افزایش داد و باید مردم را به حضور آگاهانه و انتخاب صحیح نامزدها توصیه کرد.

حدادعادل با اشاره به فعال شدن کارگروه نظارت و ارزیابی شورای ائتلاف برای پایش عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با حمایت شورای ائتلاف وارد خانه ملت شده بود، از برنامه شورا برای هماهنگی با استان‌ها برای نظارت جامع‌تر بر عملکرد منتخبین مجلس خبر داد.

رئیس شورای ائتلاف با اشاره به این موضوع که ممکن است در مواردی انتقاداتی نیز به دولت یا مجلس داشته باشیم، گفت: اما باید دقت کنیم این انتقادات سازنده و در جهت پیشرفت کشور باشد و به نظام در حل مشکلات برجای مانده از گذشته هم کمک کننده باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول