اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

قیمت سیب و پرتقال دولتی در خرم‌آباد اعلام شد/ توزیع اقلام در نمایشگاه کالاهای اساسی

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه در نمایشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی سیب و پرتقال هر کدام به میزان ۲۵ تن توزیع می‌شود، گفت: قیمت سیب قرمز درجه یک ۲۰ هزار تومان، سیب درجه دو ۱۶ هزار و پرتقال ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

قیمت سیب و پرتقال دولتی در خرم‌آباد اعلام شد/ توزیع اقلام در نمایشگاه کالاهای اساسی

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اینکه در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مشکلی نداریم، اظهار کرد: استان علاوه بر تامین کالاهای اساسی خود، بخشی از نیازهای استان‌های هم جوار و تهران را هم تامین می‌کند.

وی به موجودی کالاهای اساسی استان اشاره کرد و افزود: ۴ هزار و ۳۴۰ تن برنج، ۲ هزار و ۳۸۱ تن شکر، ۷۰ هزار تن گندم و ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد در انبارهای استان موجود است.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عمده ترین چالش کالاهای اساسی مربوط به گوشت قرمز منجمد است، زیرا امسال استقبال مردم از گوشت قرمز منجمد بالا است.

شاهرخی به کالاهای اساسی توزیع شده از ابتدای سال تاکنون نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۶۳۶ تن برنج ، ۵ هزار و ۷۲۹ تن شکر، ۱۸۰۰ تن مرغ منجمد، ۹۰۰ تن گوشت قرمز منجمد توزیع شده است.

وی بیان کرد: در روزهای پایانی سال یک هزار و ۷۵۰ تم برنج تایلندی ، ۱۸۸۰ تن شکر، ۱۸۰۰ مرغ منجمد و ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد توزیع شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: روز جمعه برای اولین بار سیصد تن برنج با کیفیت با قیمت ۲۵ هزار تومان توزیع شد.

شاهرخی افزود: از ۱۸ اسفند ماه تا امروز ۶۲ هزار و ۵۴۲ نفر در مجموع ۵۴۱ تن و ۲۴۱ کیو‌گرم کالای اساسی را از نمایشگاه‌های ما خریداری کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در مجموع ۸۰ تن برنج تایلندی، ۱۴۵برنج هندی ، ۱۶۰ تن مرغ منجمد و دو تن شکر در نمایشگاه‌ها عرضه شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه از جمعه سیب و پرتقال هر کدام به میزان ۲۵ تن در نمایشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی توزیع می‌شود، عنوان کرد: قیمت سیب قرمز درجه یک ۲۰ هزار تومان، سبب درجه ۲، ۱۶ هزار و پرتقال ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

شاهرخی گفت: با توجه به استقبال از گوشت قرمز منجمد، در راستای تامین گوشت قرمز ۵ تن گوشت گوساله نر جوان را در خرم‌آباد توزیع می‌کنیم.

وی بیان کرد: گوشت ران با قیمت ۲۵۷ هزار تومان، سردست و گردن ۲۵۵ هزار تومان ، راسته ۲۶۴ هزار تومان ، قلوگاه ۲۰۳ هزار تومان و چرخ کرده ۲۳۰هزار تومان از تولید به مصرف در مرکز نمایشگاه کالاهای اساسی شهرستان خرم‌آباد عرضه می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به تعداد بازرسی انجام شده از ابتدای سال تاکنون، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۷ هزار و ۷۰ بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل ۶ هزار و ۸۰ پرونده با ۸۲ میلیارد تومان جریمه شد.

شاهرخی در پایان صحبت‌های خود با تاکید بر تشدید بازرسی‌ها در نمایشگاه‌ها و سطح شهر گفت: علاوه بر شماره تلفن ۱۲۴، شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۳۱۳۳ اطلاع رسانی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول