اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پایان اعتصاب در استقلال/ برخورد باشگاه با عاملان تحریک در تیم ساپینتو

باشگاه استقلال با عاملان اعتصاب تمرین این تیم برخورد خواهد کرد.

پایان اعتصاب در استقلال/ برخورد باشگاه با عاملان تحریک در تیم ساپینتو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته بازیکنان استقلال در اقدامی هماهنگ از حضور در تمرین تیم خودداری کردند تا اعتراض خودشان را به خاطر مسائل مالی گوش مدیریت باشگاه برسانند.

مدیریت باشگاه استقلال معتقد است بین 50 تا 70 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده و در این مقطع که باشگاه درگیر تامین منابع مالی برای پرداخت بدهی استراماچونی است، بازیکنان نباید به خاطر چند روز تاخیر در پرداخت پول پایان سال، دست به تحریم تمرین و اعتراض بزنند.

در این بین از عارف غلامی به عنوان محرک بازیکنان برای اعتصاب نام برده می‌شود و به همین خاطر قرار است این بازیکن فردا در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شده و به ادای توضیحات بپردازد. البته به جز غلامی، با یکی دو بازیکن دیگر نیز که در این اعتصاب نقشی محوری داشتند برخورد می‌شود و حتی ممکن است این بازیکنان با کسر قرارداد جریمه شوند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیز پس از اطلاع از اعتصاب بازیکنان ناراحتی و دلخوری خودش را از این اتفاق اعلام کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است از زمان حضورش در راس مدیریت باشگاه تلاش زیادی برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان داشته و با وجود اینکه مشکلات مالی زیادی گریبانگیر مدیریت است، پرداخت مطالبات بازیکنان که از زمان مدیریت قبلی عقب افتاده بود در اولیت قرار داشته است.

با پیگیری از باشگاه استقلال مشخص شد؛ عارف غلامی بیش از 70 درصد قرارداد این فصلش را دریافت کرده و با دریافت بخشی از مطالبات سال گذشته‌اش، تاکنون از مدیریت جدید باشگاه حدود 13 میلیارد دریافت کرده است.

با این حال، تمام بازیکنان استقلال امروز با حضور در تمرین تیم، به اعتصاب خودشان پایان دادند و قرار است به زودی و تا پیش از پایان سال از باشگاه دریافتی داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول