اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهرداران مبارزه با فساد را سرلوحه کار خود قرار دهند

استاندار اصفهان گفت: شهرداران باید در کنار نگاهی که به درآمد و اداره شهر و جذب سرمایه‌گذار دارند، مبارزه با فساد، برخورد قاطعانه با اعمال مجرمانه و کوتاه کردن فرایندها را نیز سرلوحه امور قرار دهند.

شهرداران مبارزه با فساد را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان،‌ سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در گردهمایی شهرداران استان، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید والامقام مهدی باکری، با بیان اینکه شهرداران، خادمان جبهه نخست خدمت‌رسانی به مردم هستند، اظهار داشت: شهرداری میدان وسیع و گسترده خدمت رسانی به شهروندان است و در بزنگاه‌های مخاطب برای گره‌گشایی از مشکلات وارد عمل می‌شود.

وی با اشاره به حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی شهرداران، افزود: دامنه و گستره خدمات شهرداری، به حدی وسیع است که به مجموعه‌ای بی مانند تبدیل شده که البته این گستره خدمات، وظیفه سنگین و توفیق بسیار بزرگی برای شهرداران و نیروهای خدوم شهرداری است.

مرتضوی خطاب به شهرداران گفت: باید در حوزه‌های زیرساختی و خدماتی به نحوی عمل شود تا رضایت‌مندی عمومی افزایش پیدا کند و در این راستا تمامی مدیران، شهرداران و کسانی که سمت و مسؤولیتی به عهده دارند این مهم را در نظر بگیرند و یادگارهای خوبی از خود برای مردم به جای بگذارند تا همواره از آن‌ها به نیکی یاد شود.

استاندار اصفهان در خصوص مأموریت شخص شهردار بیان داشت: شهرداران به‌عنوان مدیر، شهر را رهبری می‌کنند و اگر در این مسیر شهردار فراتر از مسؤولیت خود با روحیه جهادی در جهت پیشبرد امور فعالیت کند شهردار پیشران خواهد بود.

وی به شهرداران توصیه کرد: نسبت به تدوین برنامه‌ریزی با تعریف افق هوشمند در راستای جلب رضایت مردم تلاش کنید و به موضوع بسیار مهم جذب سرمایه‌گذار و درآمد پایدار در شهرها توجه ویژه داشته باشید.

مرتضوی با تأکید بر اینکه شهرداران باید در کنار نگاهی که به درآمد و اداره شهر و جذب سرمایه‌گذار دارند، مبارزه با فساد، برخورد قاطعانه با اعمال مجرمانه و کوتاه کردن فرایندها را سرلوحه امور قرار دهند، عنوان کرد: اگر شهردار به‌عنوان موتور پیشران در شهر، بتواند صلابت خود در مبارزه با رانت و فساد را به صورت ویژه به بدنه شهرداری و کارکنان منتقل کند مردم نیز همراه او خواهند بود.

استاندار اصفهان در پایان با اشاره به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: شهرداران باید برای رقم زدن نوروزی شاد و ایمن برای مردم و میهمانی که از سراسر کشور به استان اصفهان سفر می‌کنند آماده باشند.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول