اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توافق ایران و عربستان معادلات دشمنان را به هم زده است

امام جمعه‌ ارومیه گفت: توافق ایران و عربستان معادلات دشمن را به هم زد و بر فروپاشی قدرت آمریکا در منطقه صحه گذاشت.

توافق ایران و عربستان معادلات دشمنان را به هم زده است

به گزارش خبرگزاری فارس حجت السلام سید مهدی قریشی امام جمعه‌ی ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته با اشاره به تحویل سال جدید اظهار داشت: ارتقای زندگی معنوی، سعادت در دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

امام جمعه‌ی ارومیه با اشاره به فراخوان اخیر دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور، خاطر نشان کرد: با تقدیر و تشکر از نیروها‌ی امنیتی و انتظامی این توطئه نیز همانند توطئه‌های پیشین با شکست مواجهه شد.

سید مهدی قرشی با گرامی داشت 22 اسفند به مناسبت روز بزرگ داشت شهدا، بیان داشت: بنیان گذار کبیر انقلاب در سال 58 دستور تاسیس بنیاد شهید را به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا صادر کردند. 

وی با اشاره به زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی، یادآور شد: به فرموده‌ی مقام معظم رهبری فظیلت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا فظیلتی برابر وگاها بیشتری از خود شهادت دارد.

قریشی با اشاره به اینکه توافق ایران و عربستان باعث ناراحتی و خشم دشمنان شده است، خاطر نشان کرد: نظام تک قطبی با محوریت آمریکا قدرت خود را از دست داده و از تمامی جهات رو به فروپاشی است.

امام جمعه‌ی ارومیه رسیدن ماه رمضان را یادآور شد و گفت: ماه رمضان ماهی سرشار از رحمت و عنایت خداوند بوده که باید توجه داشته باشیم از این رحمت بی نسبیب نمانیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول