اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تحقق وعده دوم رئیس جمهور در پردیس/ ۱۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود

امام جمعه پردیس گفت: در سفر اول رئیس جمهور به پردیس، دستور افتتاح بیمارستان الغدیر صادر شده بود که به ثمر رسید و وعده دوم رئیس جمهور تحویل واحدهای مسکن مهر بود که به زودی ۱۰ هزار واحد افتتاح می‌شود.

تحقق وعده دوم رئیس جمهور در پردیس/ ۱۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس،سیدمهدی حسینی: بعدازظهر امروز آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۱ در مصلی نماز جمعه این شهرستان در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس، به امامت حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد.

امام جمعه پردیس با اشاره به رحلت یادگار امام حجت الاسلام و المسلمین حاج سیداحمد خمینی و روز ملی شدن صنعت نفت ایران، اظهار کرد: ولایتمداری از خصوصیات بارز یادگار امام راحل بود و سرپیچی از ولایت را عامل سقوط نظام می خواندند.

وی ضمن بیان اینکه شرط رهایی ملت ایران از نظام سلطه ملی شدن نفت بود، گفت: از همان آغاز اکتشاف نفت در ایران در سال 1287، پادشاهان قاجار و رضا خان، نفت را با قراردادهایی یک‌طرفه دراختیار کامل انگلیسی‌ها قرار دادند.

حجت الاسلام حسینی افزود: اما این روند غارتگری، با ایجاد مثلثی با اضلاع آگاهی و اعتراض‌های ملت ایران به قراردادهای استعماری، پرچم‌داری و حمایت روحانیت و علماء عصر با محوریت آیت‌الله کاشانی، شهید نواب‌صفوی و گروه فدائیان اسلام و تلاش‌های مصدق در مجلس شانزدهم، تمام شد و این ثروت و موهبت عظیم الهی به ملت ایران، ملی شد.

امام جمعه پردیس بابیان اینکه مسأله آمریکا با ما، حذف خود جمهوری اسلامی است، بیان کرد: آمریکا روی موضوعاتی مثل فناوری هسته‌ای، قدرت موشکی، حضور منطقه‌ای و غیره تمرکز کرده است، آن را مقدمه‌ای برای حذف جمهوری اسلامی می‌داند و می‌خواهد اول بازوان و اهرم‌های قدرت ایران را بچیند، سپس ضربه نهایی را وارد کند. 

وی با تاکید بر اینکه انتهای هر مذاکره‌ای با آمریکا، پایان نظام جمهوری اسلامی است و چیز دیگری آنان را راضی نخواهد کرد، ادامه داد: ما با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده و خواهیم ایستاد و ملتی که ابزارهای دفاعی خود را تسلیم دشمن می‌کند تا شاید امتیازی بگیرد، در حقیقت سند نابودی خود را امضا کرده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره با توافق ایران و عربستان این اقدام را نشانه دست برتر ایران و خسارت و زیان رژیم مفلوک صهیونیستی دانست و اذعان کرد: توافق ایران و عربستان، حادثه مهم سیاسی بود که در روزهای پایانی سال اتفاق افتاد و در طول روزهای گذشته تحلیل‌ها و اظهارنظرهای موافق و مخالف فراوانی در فضای رسانه‌ای جهان و ایران به مخاطبان ارائه شد.

وی با بیان اینکه ایران در حالی وارد این توافق شد که دست برتر را در منطقه و جهان دارد، اضافه کرد: عربستان هم با ناکامی در اهداف منطقه ای با هزینه های هنگفتی که کرده، و همچنین اوج گیری اختلافات داخلی و نیز مخالفت دولت جو بایدن با آل سعود و غیره دست زیر را داشته و نیاز به این توافق دارد.

امام جمعه پردیس ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز و سال 1402 هجری شمسی، همچنین آغاز ماه مهمانی خدا، ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، خاطرنشان کرد: آداب استفاده از  برکات دو بهار (طبیعت و فطرت)، شَرَف تقارن زمانی بهار سال 1402 با ماه رمضان را باید «نُورٌ عَلَى نُورٍ» بدانیم.

وی افزود: همْ‌زمانی بهار طبیعت و بهار فطرت و تقارن دگرگونی شگرف طبیعت با ماه رستاخیز جان، فرصت مغتنمی است برای سلوک انسان به سمت هدف خلقتش، چرا که انسان در این دو بهار، می‌تواند سرتاسر آفاق و حتی انفس خود را سرشار از آثار الهی ببیند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به تصمیمات و مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پردیس، اضافه کرد: قرار بر این شد تا ضابطین در ماه مبارک رمضان با متجاهرین به روزه خواری در ملاء عام و کسانی که هتک حرمت ماه مبارک رمضان را دارند برخورد قاطعی داشته باشند، و از آمرین به معروف و ناهیان از منکر نیز حمایت بشود.

امام جمعه پردیس با بیان‌اینکه بسیاری از متقاضیان مسکن مهر، 12 سال است چشم انتظار هستند و اکنون این واحدها روی ریل افتتاح افتاده است، بیان کرد: به‌زودی با حضور رئیس جمهور در شهرستان پردیس، 10 هزار واحد مسکن مهر افتتاح و بهره برداری خواهد شد.   

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: مسکن مهر در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی جان تازه ای گرفت و در مردم بارقه هایی از امید ایجاد شد و این دولت ان‌شاءالله ثبت نام کنندگان مسکن مهر را از سرگردانی نجات بدهد و به انقلاب و نظام خوش بین کند و مردم عزیز را با تحویل واحدهایشان و ایجاد خدمات زیربنائی و روبنایی از چشم انتظاری 12 ساله در بیاورد و شیرینی مهر، محبت و تکریم را به مردم عزیز بچشاند.

وی تصریح کرد: در سفر اول رئیس جمهور در ابتدای سال، توسط ایشان دستور افتتاح بیمارستان الغدیر صادر شد که الحمدلله به ثمر رسید، اما این بیمارستان نیاز به مساعدت‌ها و تأمین اعتبار بیشتری دارد تا به طور کامل و مجهز به مردم خدمات برساند.

حجت الاسلام حسینی افزود: وعده دوم رئیس جمهور تحویل واحدهای مسکن مهر بود که قرار بر تحویل حدود 36 هزار واحد بود که این وعده به طور کامل محقق نشد، البته قولی که معاون وزیر راه و شهرسازی دادند این است که بقیه واحدها ان‌شاءالله تا انتهای نیمه اول سال 1402 تحویل خواهند شد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: اما در مسکن مهر هم نیاز به تسریع در تحویل واحدها است، همچنین تسریع در ایجاد خدمات زیربنائی و روبنائی است مانند مترو، اماکن تفریحی، ورزشی، فرهنگی و مذهبی؛ و تکمیل و رفع نواقص واحدهایی که ناقص تحویل داده شده است، وسیله نقلیه برای ایاب و ذهاب ساکنین و غیره در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت توسط جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی، اکبری دستیار ارشد وزیر راه و شهرسازی، مهندس غراوی سرپرست شرکت عمران و هیات مدیره این شرکت در پایان نماز جمعه، اذعان کرد: امیدواریم مسوولان با شنیدن و دیدن دردهای ساکنین مسکن مهر پردیس، و با کار جهادی و انقلابی مشکلات این مردم را حل کنند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول