اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اجرای سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای ساخت آزادراه بوشهر_ شیراز

استاندار بوشهر گفت: سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای ساخت آزادراه بوشهر_ شیراز انجام شده است.

اجرای سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای ساخت آزادراه بوشهر_ شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه عمرانی، تملک دارایی، مصوبات سفر،  لایحه بودجه و در حوزه اقتصادی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، بند الف تبصره ۱۸، منابع بانک‌ها و... وجود دارد که منابع مهم و قابل وصولی هستند.

 وی افزود: حوزه ارزش افزوده، مالیات و آلایندگی و همچنین عوارض شهرداری‌ها نیز از دیگر منابع قابل وصول است که با ساز و کار درستی می‌توان آن‌ها را جذب و استفاده کرد. دستگاه‌های حمایتی مثل بهزیستی، کمیته امداد، ستاد اجرایی، بنیاد برکت، بنیاد علوی، خیریه‌ها و ... از دیگر منابع اعتباری هستند.
 
این مقام مسئول خواستار پیگیری شبانه‌روزی مدیران استان برای وصول اعتبارات ملی و وزارتخانه‌ای شد و تاکید کرد: باید اعتبارات و بودجه‌های ملی را با پیگیری کارشناسانه، کشف و جذب کنیم. امسال در حوزه پرورش میگو با استفاده از روش‌های نوین و دانش بنیان، مقدار تولید از ۲۸ هزار تن به ۳۹ هزار تن افزایش یافت که اگر این روند تداوم یابد، دسترسی به تولید ۱۰۰ هزار تن میگو نیز محقق می‌شود.
 
این مقام مذکور از سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای ساخت آزادراه بوشهر_ شیراز خبر داد و اعلام داشت: با تلاش و رایزنی و پیگیری متعدد مقرر شد که ۳۰ درصد از اعتبارات از طریق وزارت راه و شهرسازی، ۴۰ درصد از طریق پیمانکاران و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، ۲۰ درصد پتروشیمی‌ها و ۱۰ درصد صندوق بازنشستگی نفت تامین شود و تمام منابع این طرح تامین شده است.
 
احمد محمدی‌زاده با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ سال طلایی برای استان بوشهر است، تصریح کرد: با مصوبات سفر رئیس جمهور و سایر پیگیری‌ها، اطمینان دارم سال آینده تحولی عظیم در بخش‌های مختلف خواهیم داشت.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول