اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون وزیر راه: فازهای جدید مسکن مهر پردیس تحویل شهرداری شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی فازهای مسکن مهر پردیس و منابع مورد نیاز برای حوزه خدمات شهری، رفت و روب و نگهداشت شهر به شهرداری تحویل شده است.

معاون وزیر راه: فازهای جدید مسکن مهر پردیس تحویل شهرداری شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز پس از برپایی میز خدمت در مصلی پردیس، در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات صورت گرفته در مسکن مهر، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بنا داشتیم تا پایان امسال ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس را به مرحله افتتاح برسانیم و برای این امر بازدیدهای مختلفی برای بررسی وضعیت این پروژه‌ها طی ماه گذشته انجام شد.

وی با بیان اینکه امروز برای آخرین مرحله بازدیدهایی صورت گرفت تا وضعیت پروژه‌ها احصاء شود، گفت: تعداد قابل توجهی از این پروژه ها آماده افتتاح است اما بدلیل اینکه تعدادی از واحدها هنوز به مرحله افتتاح کامل نرسیده بودند، بنا شد با همت مضاعف همکاران‌ ما و پیگیری که پیمانکاران انجام می‌دهند، این ده هزار واحد پس از تکمیل نهایی تحویل متقاضیان شود.

جعفری افزود: واحدهای افتتاح شده می‌بایست قابل استفاده و بهره‌برداری متقاضیان باشد و به همین دلیل تلاش خواهیم کرد در فروردین ماه ۱۴۰۲ این برنامه افتتاحیه برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز در مصلی نماز جمعه متقاضیان و مالکان مسکن مهر پردیس مشکلات خود از جمله افزایش قیمت مسکن را مطرح کردند که دراین خصوص توضیحاتی داده شد.

وی اضافه کرد: برای مدیریت حوزه و قیمت مسکن، همچنین انجام تعهداتی که در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پردیس دنبال کنیم که شامل مساکن مهر باقی مانده، انجام تعهدات در حوزه زیربنایی و روبنایی مسکن مهر و ثبت نامی‌های اقدام ملی است به همین دلیل طی برنامه های پیش رو برای سال ۱۴۰۲ امیدواریم بتوانیم با همراهی متقاضیان و همکاری و تلاش انقلابی و جهادی همکارانم در شهر پردیس این واحدها تکمیل و تحویل شود.

جعفری با اشاره به درخواست دیگر نمازگزاران که ارائه خدمات شهری در فازهای جدید بود، ابراز کرد: با توجه به اینکه ما با شهرداری پردیس صورتجلسه تحویل فازهای مسکن مهر را امضا و تمامی فازها تحویل شهرداری شد و مقرر بود ما تا پایان امسال منابع مورد نیاز را برای حوزه خدمات شهری، رفت و روب و نگهداشت شهر را به شهرداری پردیس تقدیم کنیم که این مهم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران مادرتخصصی شهرهای جدید کشور تصریح کرد: اما با توجه به درخواست شهردار پردیس برای فروردین ماه نیز این مساعدت و همکاری ادامه خواهد داشت، اما آنچه که مهم است کیفیت خدمات شهری، رفت و روب و نگهداشت شهر پردیس است که باید ارتقا پیدا کند و امیدواریم با کار تخصصی که همکاران زحمتکش ما در شهرداری انجام می‌دهند این موضوع و این خواسته مردم محقق شود.

وی در رابطه با افزایش سرانه های آموزشی، درمانی، خدماتی و فضای سبز که از مطالبات مردم بود، اذعان کرد: زمانیکه سکونت شکل می‌گیرد و تعداد بالایی مسکن در این شهر ساخته می شود طبیعی است که باید به صورت موازی برنامه ریزی برای سرانه‌های مورد نیاز پیش بینی شود.

جعفری افزود: در این مرحله با افتتاح یک مسجد، مدرسه، چندین پارک و زمین ورزشی بخشی از کمبودها را جبران می‌کنیم اما به دلیل استقرار جمعیت قابل توجهی که در شهر پردیس داریم و سرانه‌های استانداردی که در حوزه‌های مختلف مورد نیاز است، لازم است طی سال آینده با قوت بیشتری برای اجرای پروژه‌های روبنایی اقدام کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص بازدید از تصفیه‌خانه پردیس نیز گفت: امروز از پروژه تکمیل خط اتصال فاضلاب به لاگُن‌های تصفیه خانه فعال شده بازید بعمل آمد تا با این اقدام اولیه بخشی از مشکلات فاضلاب که به سد ماملو وارد می‌شد را از بین برده و تلاش می کنیم با تکمیل این سیستم‌ها ارتقاء وضعیت زیست محیطی شهر پردیس را شاهد باشیم.

وی همچنین در خصوص مشکلات دیگر شهر پردیس نیز، عنوان کرد: برای رفاه شهروندان پردیسی تلاش می‌کنیم تا امکانات درخور و زیبنده زندگی در این شهر را ایجاد کرده و با افزایش کیفیت خدمات شهری و درخور نام پردیس بتوانیم رضایتمندی شهروندان را جلب کنیم.

جعفری ابراز کرد: برای تحقق این امر نیاز به صبر و حوصله مالکان مسکن مهر داریم زیرا با محدودیت منابع و امکانات روبرو هستیم اما با تلاش انقلابی و جهادی همکارانم امیدواریم که در سال آینده شاهد رشد سرانه ها و کیفیت زندگی در محدوده شهر پردیس باشیم.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول