اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هشدار امام جمعه آبیک در پی تحرکات اخیر برای تخریب پیغمبرکوه

امام جمعه شهرستان آبیک از مسئولان و نمایندگان مجلس خواست پیش از ورود مردم، یک بار برای همیشه به موضوع توقف فعالیت واحدهای معدنی در پیغمبر کوه رسیدگی کنند.

هشدار امام جمعه آبیک در پی تحرکات اخیر برای تخریب پیغمبرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد، با توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: حسادت یکی از آسیب هایی است که می تواند سبب شود انسان به ولی خدا هم حسادت کند و کار را به تقابل با ولی خدا هم بکشاند که لازم است در این ماه مبارک رمضان پیش رو را برای رفع معایب خود بویژه حسادت غنیمت بدانیم. 

وی امسال را سالی مهم و همراه با توفیقات برجسته در کشور و به ویژه شهرستان آبیک ذکر کرد و افزود: به ثمر نشستن پروژه انتقال آب از سد طالقان به آبیک به دست دولت انقلابی بسیار ارزشمند بود و بعد از سالها پیگیری، شاهد کلنگ زنی پروژه الحاقی بیمارستان شهدا بودیم که موجی از امید را در دل مردم شریف این شهرستان زنده کرد.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: آغاز پروژه بهسازی و تجهیز مجموعه تفریحی گردشگری و بازیگاه کودکان در مجموعه آفتاب توسط شورای شهر و شهرداری آبیک نیز بسیار امیدوار کننده است و به معنای حل شدن و یا در جریان حل قرار گرفتن عمده مشکلات شهر است.

حسینی میرامینی در بخش دیگری از خطبه ها در خصوص فعالیت های معدنی در شمال شهر آبیک توضیح داد: ما مخالف فعالیت معادن نیستیم اما فعالیت معدنی که نزدیک محل سکونت مردم است و به تعبیر استاندار قزوین، ماده خاصی بجز شن معمولی ندارد و صرفا به جهت نزدیکی به جاده دسترسی برای معدنکاران سود بیشماری دارد، را کار درستی نمی دانیم.

وی افزود: متاسفانه اخیرا شاهد تحرکاتی از جانب برخی افراد سود جو در خصوص تخریب منطقه پیغمبر کوه هستیم. افراد فرومایه ای که انتفاع شخصی خود را به تخریب تنها زیست گاه و تفرجگاه مردم مظلوم این شهرستان ترجیح می دهند.

امام جمعه شهرستان آبیک با تشکر از پایمردی اعضای شورای تامین شهرستان آبیک به ویژه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، فرماندار شهرستان آبیک و مجموعه های نظامی و انتظامی و قضایی در خصوص عدم فعالیت معادن در پیغمبرکوه، از استاندار قزوین و نمایندگان مجلس به ویژه سیاهکلی مرادی به جهت عضویت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خواست پیش از ورود مردم برای حل این معضل، یک بار برای همیشه فعالیت معدنی در این منطقه متوقف کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول