اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دیدار نماینده رهبری با خانواده شهید «موسوی»/ مطیعی: مسؤولان در قبال خانواده شهدا وظیفه دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با خانواده شهید «سیدنورالدین موسوی» دیدار کرد و گفت: همه مسؤولان در قبال خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه دارند.

دیدار نماینده رهبری با خانواده شهید «موسوی»/ مطیعی: مسؤولان در قبال خانواده شهدا وظیفه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز در جریان سفر به ایوانکی شهرستان گرمسار، با حضور در منزل پاسدار شهید، «سیدنورالدین موسوی»، با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار کرد.

مطیعی در این دیدار با اشاره به توصیه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: همه مسؤولان در قبال خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان سمنان با بیان اینکه شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه نورانی سیدالشهدا (ع) در عصر کنونی بودند، گفت: شهدا بر اعمال و رفتار ما حاضر و ناظر هستند و الطاف آنها در همه زمان‌ها شامل حال مردم، نظام و انقلاب می‌شود.

مطیعی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا و جانبازان نیز امروز در صف اول دفاع از رهبری، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

پاسدار شهید سیدنورالدین موسوی، از شهدای گلگون‌کفن هشت سال دفاع مقدس است که ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول