اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: دولت برای کنترل قیمت‌ها نظارت ویژه‌ای بر بازار شب عید داشته باشد

نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم در بازار شب عید، انتظار می‌رود دولت برای کنترل قیمت‌ها نظارت ویژه‌ای بر بازار داشته باشد.

نماینده مجلس: دولت برای کنترل قیمت‌ها نظارت ویژه‌ای بر بازار شب عید داشته باشد

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم کنترل قیمت‌ها در بازار شب عید اظهار کرد: نظارت یک وظیفه بسیار مهم دولت است که در حوزه‌های مختلف این وظیفه را باید انجام دهد. یکی از این حوزه‌ها در کشور، بازار شب عید است.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز و دید و بازدید‌های خویشاوندی مردم طبیعتاً تقاضا در بازار بالا می‌رود و این مسئله لزوم ورود دولت برای کنترل قیمت‌ها در بازار شب عید را بیش از پیش می‌کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شرایط اقتصادی کشور در سال جاری و به ویژه در ماه‌های اخیر را یک شرایط متغیر و بی ثبات ارزیابی کرد و گفت: شرایط اقتصادی حاکم در کشور لزوم نظارت ویژه دولت بر کنترل قیمت‌ها را تشدید می‌کند.

مفتح بیان داشت: از طرف دیگر دولت طی ماه‌های گذشته ساز و کارها و ساختار و نیروی انسانی موثری را به کار گرفته و در اختیار دارد و لذا دولت ساز و کار مشخص برای نظارت بر کنترل بازار را دارد ما نیز از دولت انتظار داریم تا یک نظارت منطقی بر بازار شب عید داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول