اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آنچلوتی: بارسلونا گربه نیست، شیر است

سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید تیمش برای پیروزی به نیوکمپ می‌رود.

آنچلوتی: بارسلونا گربه نیست، شیر است

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم رئال مادرید در حساس‌ترین بازی فصل خود در لالیگا، فردا شب (یکشنبه) به مصاف بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ می‌رود. رئالی‌ها هم‌اکنون با ۲۵ بازی و ۵۶ امتیاز، اختلاف ۹ امتیازی با بارسلونای صدرنشین دارند.

کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها در کنفرانس خبری پیش از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

آینده کاری در رئال مادرید: این ارزیابی است که باشگاه باید انجام دهد اما من گفته‌ام که برای تمام عمر در اینجا می‌مانم. البته این غیرممکن است. من می‌خواهم در رئال مادرید ادامه دهم. اگر باشگاه برای سه ماه من را بخواهد، من از این سه ماه لذت خواهم برد، اگر برای سه سال بخواهد، سه سال.

قانون نانوشته‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه مربی‌ای که تیمش نمی‌برد، آنجا را ترک می‌کند: قانون‌های مکتوب تغییر می‌کنند و همچنین نانوشته‌ها. اما من فکر می‌کنم ما در پی کسب جام هستیم.

اگر فردا نبرید، لیگ برای شما تمام می‌شود؟ نمی‌دانم، چراکه من می خواهم فقط پیروز شوم و فقط به برد فکر می‌کنم.

کروس و مودریچ: من از اینکه به توانایی آن‌ها شک می‌کنند، شگفت‌زده می‌شوم. آن‌ها بهترین هستند.

امسال چه جامی را کسب می‌کنید؟ آمارها نشان می‌دهد ما در لیگ و جام حذفی عقب هستیم اما در لیگ قهرمانان نه.

آیا فاصله با بارسلونا باعث می‌شود هجومی بازی کنید؟ ما هجومی بازی می‌کنیم.

قرعه لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با چلسی: این درست است که بازی برگشت سال گذشته به ما خیلی کمک کرد اما واقعیت این است که قانون گل‌زده در خانه حریف دیگر وجود ندارد. با این حال، بازی در سانتیاگو برنابئو در بازی رفت به ما کمک زیادی خواهد کرد.

جدال وینیسیوس و آرائوخو در سمت چپ خط دفاعی بارسلونا: وینیسیوس همیشه وینیسیوس است و سرعت و قدرت جابجایی سریع او به ما می‌تواند در بازی فردا کمک کند. من به این فکر می‌کنم که او را در سمت راست قرار دهم. البته جدی نگفتم اما سرعت جابجایی او بسیار مهم است. او می‌تواند در سمت چپ بازی کند اما با جابجایی بیشتر.

بارسلونا: ما باید بارسلونا را مانند یک شیر ببینیم نه یک گربه. اگر آن ها را مانند گربه ببینیم، مانند این است که می‌خواهیم به مهمانی برویم. اما نه، ما می‌خواهیم مقابل تیمی قدرتمند به میدان برویم و این بازی مهمی است. در این بازی‌ها همیشه احساس ترس وجود دارد که البته، این عادی است. ترس و اضطراب وجود دارد. برای من، دو ساعت مانده به بازی، بدترینِ زمان‌هاست.

راه‌حل تاکتیکی برای اذیت‌کردن آرائوخو: ما برنامه داریم. ما تمام ارزیابی‌ها را انجام داده‌ایم.

رئال مادرید: ما از ۲۲ ژانویه تا حالا بسیار خوب بوده‌ایم. ما در لحظه‌ای خوب هستیم و بسیار هیجان‌زده و با اشتیاق. از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی هستیم و از لحاظ تاکتیکی هم پیشرفت زیادی کرده‌ایم. ما در دفاع بهتر شده‌ایم. من فکر می‌کنم می‌توانیم در بازی فردا خیلی خوب باشیم.

وینیسیوس و میلیتائو: اگر بگویم آن‌ها بهترین مهاجم و مدافع جهان هستند، اعتبارم خدشه‌دار می‌شود اما این یک واقعیت است. من آدم صادقی هستم. میلیتائو هیچ ایرادی ندارد و تنها اضعفی که دارد، این است که بعضی وقت‌ها تمرکز ۱۰۰ درصدی ندارد. ایراد دیگرش این است که خیلی خوش‌تیپ نیست.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول