اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

میوه تنظیم بازاری شب عید در ۳۵ نقطه آذربایجان غربی توزیع می‌شود

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: توزیع میوه تنظیم بازار شب عید جهت متعادل نگهداشتن بازار از ۲۴ اسفند در ۳۵ منطقه در سطح استان آغاز شده است.

میوه تنظیم بازاری شب عید در ۳۵ نقطه آذربایجان غربی توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر رحیمی معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: توزیع میوه تنظیم بازار شب عید جهت متعادل نگهداشتن بازار از ۲۴ اسفند در ۳۵ منطقه در سطح استان آغاز شده است.

وی گفت:۲۰۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب درختی برای این امر ذخیره سازی شده که قیمت عرضه سیب زرد هر کیلوگرم ۲۸۵ هزار ریال و قیمت سیب قرمز هم هر کیلوگرم ۲۴۵ هزار ریال تعیین شده است.

وی ادامه داد: تهیه و تامین پرتقال جهت تنظیم بازار میوه شب عید از طریق کارشناسان سازمان تعاون روستایی و اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان با نظارت کارگروه استانی میوه شب عید انجام شده است.

رحیمی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، میوه مورد نیاز ایام پایانی سال بطور کامل تامین شده و مشکلی در تنظیم بازار میوه نداریم.

وی اضافه کرد: تامین و توزیع مناسب میوه در ایام عید با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ایام پایانی سال در میان شهروندان اجرایی می‌شود و امسال این موضوع با حضور و مشارکت بخش خصوصی در دست انجام است.

رحیمی با اشاره به اینکه اتحادیه تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید میوه شب عید تعیین شده است، یادآور شد: میوه شب عید در غرفه‌های منتخب که محل آنها از سوی ستاد تنظیم بازار میوه شب عید تعیین و اعلام شده است، عرضه می‌شود.

معاون  توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه واگذاری عرضه این اقلام به بخش خصوصی از اهداف دولت است، گفت: عرضه کنندگان میوه شب عید در این راستا لازم است آن را هر کیلوگرم ۱۰ درصد زیر قیمت بازار بفروشند .

سال گذشته یک هزار تُن میوه برای ایام پایانی سال و نوروز در بازار آذربایجان غربی خریداری و عرضه شده بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول