اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورحمیدی: امیدوارم لایق اعتماد قلعه‌نویی باشم/ راه سایر بازیکنان آلومینیوم به تیم ملی را باز می‌کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک به حضور خود در تیم ملی واکنش نشان داد.

پورحمیدی: امیدوارم لایق اعتماد قلعه‌نویی باشم/ راه سایر بازیکنان آلومینیوم به تیم ملی را باز می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین پورحمیدی درباره حضور خود در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار داشت: خیلی خوشحالم و خدا را شکر در 3-2 سال اخیر کلی زحمت کشیدم و تلاش کردم تا به تیم ملی برسم. از سید مهدی رحمتی و اشکان نامداری تشکر می‌کنم که به من برای رسیدن به تیم ملی کلی انگیزه دادند. از امیر قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنم که به جوانان اهمیت داده و تلاش آن‌ها را دیدند. ان‌شاءالله من لایق این اعتماد باشم.

وی درمورد اینکه آیا انتظار داشت به اردوی تیم ملی دعوت شود و وقتی این خبر را شنید چه حسی داشت، گفت: تا روز آخر نمی‌دانستم که دعوت می‌شوم اما خدا را شکر دعوت شدم. تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد امیرخان می‌کنم.

دروازه‌بان ملی‌پوش آلومینیوم اراک برای اینکه برای رسیدن به پیراهن تیم ملی راه پر پیچ و خمی مثل عبور از دروازه‌بانی سوم استقلال و درخشش در آلومینیوم را پشت سر گذاشت، توضیح داد: این لطف خدا بود. فرقی نمی‌کند کجا بازی کنم و کجا بازی نکنم. خدا وقتی ببیند کسی تلاش می‌کند، صد در صد کاری می‌کند او صد در صد به تیم ملی دعوت شود. فرقی ندارد او در پرسپولیس و استقلال باشد یا آلومینیوم.

پورحمیدی درخصوص اینکه دعوت از او نشان می‌دهد قلعه‌نویی به لیگ برتر نگاه ویژه‌ای دارد، گفت: این موضوع درست است. اکنون در لیگ برتر کلی بازیکن خوب داریم. خدا را شکر من دعوت شد‌ه‌ام و ان‌شاءالله راه را برای سایر نفرات باز می‌کنم.

وی درمورد حضور یک مربی ایرانی در راس کادرفنی تیم ملی، توضیح داد: اهمیت دادن به جوانان و دعوت کردن آن‌ها به تیم ملی، واقعا روی کار قلعه‌نویی تاثیر دارد. ان‌شاءالله همه جوانان تلاش کنند لایق این اعتماد باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول