اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نماینده قزوین: پروژه های عمرانی باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشند

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بر تدوین و ابلاغ پیوست فرهنگی و اجتماعی بلافاصله پس از افتتاح تمام پروژه های عمرانی تاکید کرد.

نماینده قزوین: پروژه های عمرانی باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری قزوین اظهار کرد: در بسیاری از پروژه ها که با هدف اقتصادی و خدمت به مردم افتتاح می شود بعضا اتفاقاتی رخ می دهد که هدف اولیه را تامین نمی کند.

وی افزود: قزوین به عنوان چهار شهر مذهبی کشور مطرح است و خانواده های قزوینی به رعایت حجاب و عفاف معروف هستند اما رصدها نشان می دهد در کشور بسیاری از مسائل که در حوزه اخلاقی رخ می دهد گاها به دلیل عدم رعایت مسائل فرهنگی، اجتماعی و سبک زندگی اسلامی_ایرانی است که می توان به دلیل نداشتن پیوست های فرهنگی و اجتماعی در مراکز تجاری دانست.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد؛ اگر مراکز تجاری همچون برج 125 متری قزوین پیوست های فرهنگی و اجتماعی داشته باشد هم تجارت سالم، پیشرفت و اعتلا صورت می گیرد و هم خانواده ها با خیال راحت در این برج و مراکز تجاری حضور می یابند که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قزوین باید این اقدام را انجام دهد.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: مردم بیش از هر چیزی منتظر شنیدن اخبار خوب و امیدآفرین از خادمان خود هستند که پروژه های مهم شهرداری قزوین که عمدتا در جهت راه گشایی برای مردم، خدمت به مردم و تکمیل پروژه های نیمه کاره و راه اندازی برج تجارت است، اخبار بسیار نویدبخش برای مردم محسوب می شود و نور امید را در مردم افزایش داد و بعضا پروژه هایی بود که انتظار نمی رفت به سرانجام برسد اما با تلاش و همت جهادی شهردار و تیم فنی شهرداری این پروژه ها به سامان رسید و افتتاح شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول