اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اخبار کوتاه سمنان| از انتصاب‌های جدید تا تقدیر نماینده رهبری

اخبار کوتاه استان سمنان را از انتصاب‌های جدید تا تقدیر نماینده رهبری از فعالان شورای فرهنگ عمومی در فارس بخوانید.

اخبار کوتاه سمنان| از انتصاب‌های جدید تا تقدیر نماینده رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اخبار کوتاه استان سمنان را از انتصاب‌های جدید تا تقدیر نماینده رهبری از فعالان شورای فرهنگ عمومی در فارس بخوانید.

یک انتصاب در میراث‌فرهنگی استان سمنان

در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سروش هاشمی به‌عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

در حکم انتصاب هاشمی آمده است: نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسؤولیت‌پذیری فردی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی منصوب می‌شوید.

در ادامه می‌خوانیم: پیگیری در راستای حفاظت، مرمت و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی استان، تعیین تکلیف قراردادهای منعقده و تلاش برای افزایش تخصیص و جذب اعتبارات موردنیاز ازجمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

سروش هاشمی، پیش ‌از این به‌عنوان جانشین معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان فعالیت داشت. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مرمت بنا، پژوهشگر و استاد دانشگاه است.

مصطفی یغمائیان، معاون سابق میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان بود که با توجه به بازنشستگی او، در مراسمی از خدمات وی در زمان تصدی این معاونت قدردانی شد.

کار و تلاش در سالی نو آغاز می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در آستانه فرارسیدن سال جدید، با صدور پیامی، عید باستانی نوروز را به تلاشگران عرصه تأمین امنیت غذایی کشور به‌ویژه کارکنان این سازمان و خانواده‌های آنها تبریک گفت.

محمدرضا قاسمی گفت: بهار آرام آرام در حال آمدن است و در آغاز فصلی جدید هستیم، فصلی که در آن همه‌چیز تازه و نو می‌شود. درخت‌ها جوانه می‌زنند، گل‌ها می‌روید و رودخانه‌ها پرآب می‌شود. دشت‌ها سرسبز می‌شود و کار و تلاش در سالی نو آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فصل بهار که آغاز می‌شود، همه به فکر نو شدن هستند و همواره عید با تغییر و دگرگونی است؛ پس بهتر و شایسته‌تر این است که ما نیز همراه با این دگرگونی آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه بزداییم و پرانرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان از جهاد دانشگاهی سمنان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اهدای لوحی، از اهتمام و دغدغه‌مندی رئیس جهاد دانشگاهی سمنان در نشست‌های شورای فرهنگ عمومی استان در سال 1401 و حرکت و تلاش جدی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تقدیر کرد.

در بخشی از لوح رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی سمنان آمده است: حمد و سپاس بیکران به درگاه پروردگار متعال که توفیق حضور در دوران شکوه و عظمت اسلام و خدمتگزاری در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به ما عطا فرموده است؛ حرکت و تلاش در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی جهت حل مسائل و مشکلات جامعه امری بدیهی، لازم و ضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان آورده است: از اهتمام و دغدغه‌مندی شما در نشست‌های شورای فرهنگ عمومی استان در سال 1401 (سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین) که زمینه طرح مباحث کارشناسی، تدوین محورهای اصلی و موضوعات کاربردی در راستای توسعه و تحقیق اهداف دولت مردمی را فراهم آوردید، صمیمانه سپاسگزاری می‌شود.

انتصاب جدید در شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی کشور با صدور حکمی، سیدمحمدعلی شاهمیری، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان سمنان را به‌عنوان عضو شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: به استناد بند 1 ماده 6 اساسنامه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی بر اساس انتخاب معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی، به مدت سه سال به‌عنوان عضو شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی منصوب می‌شوید.

شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی بالاترین مرجع تصمیم‌گیری سازمان است.

رئیس جهاد دانشگاهی، معاون فرهنگی، رئیس سازمان دانشجویان، سه نفر از معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی، سه نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، رؤسای مراکز تخصصی و مدیران عامل مؤسسات زیرمجموعه سازمان، مدیران اجرایی شعب سازمان و... از اعضای اصلی این شورا هستند.

بررسی و تأیید برنامه و بودجه سالانه سازمان، بررسی و تأیید گزارش عملکرد سالانه، بررسی و تأیید نمودار تشکیلاتی سازمان، تصویب آیین‌نامه داخلی و دستورالعمل‌های موردنیاز، بررسی و تصویب طرح‌ها، برنامه‌ها و موضوعات پیشنهادی، تصویب سیاست‌ها و خط‌مشی‌های سازمان و... ازجمله مهم‌ترین وظایف شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول