اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

باغداران مازندرانی امسال متضرر شدند/ ضرورت تنظیم بازار نوروزی و رمضان

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شاهد دو پیک مسافران سال نو و ماه مبارک رمضان هستیم که باید بازار در این مدت تنظیم شود، گفت: تنظیم بازار یکی از مسؤولیت‌های جهاد کشاورزی است که بحث فروش مرکبات برای باغداران ما واقعا جای تاسف داشت؛ به این دلیل که باغداران ما متضرر شدند و باید تنظیم بازار صورت می‌گرفت.

باغداران مازندرانی امسال متضرر شدند/ ضرورت تنظیم بازار نوروزی و رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در قرارگاه امنیت غذایی استان با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن، اظهار کرد: تمهیدات صورت گرفته در بحث نظارت بر کیفیت بازار و رفع کمبودها جای تشکر دارد. 

وی با بیان اینکه  شاهد دو پیک مسافران سال نو و ماه مبارک رمضان هستیم، افزود: باید بازار در این مدت تنظیم شود، گرچه با شروع تعطیلات سال نو، فصل گردشگری آغاز می‌شود ولی تدابیر لازم با کیفیت تداوم یابد. 

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: مدیران جهاد با مدیر جهادی تفاوت دارد؛ چراکه انتظار داریم در دستگاهی که کلمه جهاد در آن به‌کار برده شده مدیران و مدیریتش هم حتما جهادی باشد. 

محمدی لائینی با اشاره به اینکه مدیریت ارشد جهاد کشاورزی هم خودش باید از مدیریت جهادی برخوردار باشد و هم باید این روحیه را در شهرستان‌ها تزریق کند، اضافه کرد: موضوع دیگر اینکه تنظیم بازار با بازار بودن تفاوت دارد و بازار بودن باید در شرایط اضطراری انجام شود. 

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر بازار، گفت: قرارگاه امنیت غذایی هم باید بحث نظارت را دنبال کند و هم بستر تولید بخش مردمی و خصوصی را تقویت کند.   

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: تنظیم بازار یکی از مسؤولیت‌های جهاد کشاورزی است که بحث فروش مرکبات برای باغداران ما واقعا جای تاسف داشت؛ به این دلیل که باغداران ما متضرر شدند و باید تنظیم بازار صورت می‌گرفت. 

محمدی لائینی با انتقاد از کثرت واسطه‌گری، اظهار کرد: باید کسی باشد بزرگی کند و در این زمینه جهاد کشاورزی بزرگ است و باید نشان دهد که بلد است بزرگی کند تا کسی دچار مشکل نشود و سود معقولانه‌ای دریافت شود. 

وی در پایان به سخن یکی از تولیدکنندگان مرکبات در ابتدای برداشت مرکبات در حاشیه برگزاری نماز جمعه اشاره کرد و گفت: یک تولیدکننده می‌گفت ما از امسالش گذشتیم به مسؤولان بگویید برای سال آینده از الان تصمیم درستی بگیرند.

  پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول