اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انتصاب مدیران جهادی مصادق امر به معروف است

امام جمعه سنندج شایسته‌سالاری در نظام اسلامی را از مصادبق اصلی امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: حضور مسئولان توانمند، متخصص و جهادی بستر خدمت به جامعه و ایجاد رضایتمندی فراهم می‌کند.

انتصاب مدیران جهادی مصادق امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سنندج، اظهار کرد: دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با صبر و اخلاق حسنه و تلاش جهادی اقدامات ارزشمندی در حوزه ترویج امر به معروف و نهی از منکر انجام دادند و امیدواریم در مسیر پیش‌رو همواره موفق و موید باشد.

وی عنوان کرد: امروز این سنگر ارزشمند به دست نیروی انقلابی دیگری داده می شود که باید با استفاده از تجربیات گذشتگان و نوآوری هرچه بیشتر در برنامه ها مسیر رو به رشد ترویج این فریضتین الهی را بیش از پیش تقویت کند.

ماموستا رستمی در ادامه با اشاره به اینکه دین و قوانین اسلام بهترین مکتب انسان‌ساز است که برای دنیا و آخرت انسان‌ها برنامه دارد، گفت: خداوند خطاب به پیامبر مکرم اسلام می‌فرماید« ای پیامبر خدا مردم را به اسلام دعوت کن با حکمت، درایت و اخلاق حسنه».

وی افزود: پیامبر مکرم اسلام با اخلاق حسنه و اخلاق مداری جامعه جاهلیت را به دین اسلام دعوت فرمود و مکتبی را برای جهان بشریت به آرمغان آورد که برای تمام ادوار زندگی اسنان‌ها برنامه انسان‌ساز دارد.

وی با بیان اینکه پیامبر انسانیت را در جامعه ای که والدین به فرزندان و فرزند به والدین رحم نمی‌کردند، گفت: پیامبر ما بدون خون ریزی 14 سال تمام دین اسلام را در بین جامعه جاهلیت ترویج و پایه‌های امت اسلامی را بنا نهاد.

وی در ادامه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و وظیفه انسان‌ها از زن و مرد در قبال اجرای این فریضتین الهی گریزی زد و افزود: دلیل اینکه امت پیامبر اسلام از بین تمام امت ها ممتاز است توجه به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه سنندج شایسته‌سالاری در نظام اسلامی را از مصدایق اصلی امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: حضور مسئولان توانمند، متخصص و جهادی بستر خدمت جامعه را فراهم و در نتیجه شاهد ارتقای رضایتمندی جامعه می‌شویم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول