اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آتش‌نشانی کرمانشاه به نردبان ۳۲ متری مجهز شد

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی بنز آلمان، هیدرولیک و مجهز به نردبان ۳۲ متری به مبلغ ۵۳ میلیاردتومان خریداری و به ناوگان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه اضافه شد.

آتش‌نشانی کرمانشاه به نردبان ۳۲ متری مجهز شد

فرهاد فرهودی، رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد:  با پیگیری‌ها و دستور ویژه شهردار کرمانشاه و مساعدت استاندار و وزارت کشور آتش‌نشانی کرمانشاه به نردبان ۳۲ متری هیدرولیکی مجهز شد.

وی هزینه خرید این دستگاه خودروی آتش‌نشانی بنز آلمان هیدرولیک مجهز به نردبان ۳۲ متری را ۵۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تمام سیستم‌های این خودرو اتوماتیک و از پنج نقطه قابل کنترل است و قابلیت مانور پنج نفر در ارتفاع دارد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه قول خرید یک دستگاه نردبان حداقل ۵۲ متری به استان کرمانشاه داده شده که مکاتبات و نامه‌نگاری آن از طریق شهرداری صورت گرفته که ان‌شاء‌الله در سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ وارد ناوگان خواهد شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول