اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بشار اسد به امارات رفت

رئیس‌جمهور سوریه امروز در چارچوب سفری رسمی در رأس هیأتی بلندپایه، وارد ابوظبی شد.

بشار اسد به امارات رفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه، امروز (یکشنبه، ۱۹ مارس)، در چارچوب سفری رسمی در رأس هیأتی بلندپایه وارد امارات شد.

به اعلام رسانه‌های سوری، بشار اسد، در سفری رسمی به همراه همسر خود «اسماء اسد» و در رأس هیأتی بلندپایه، ظهر امروز وارد ابوظبی شد و در فرودگاه ابوظبی با استقبال « محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات مواجه شد.

«سامر الخلیل» وزیر اقتصاد و تجارت خارجی، «منصور عزام» وزیر امور ریاست‌جمهوری، «پطرس حلاق» وزیر رسانه و «ایمن سوسان» معاون وزیر خارجه از جمله همراهان اسد در سفر امروز به ابوظبی بودند.

بر اساس این گزارش، همزمان با ورود هواپیمای رئیس‌جمهور اسد به آسمان کشور امارات، چندین جنگنده به اماراتی به استقبال او رفتند. 

بشار اسد در ادامه به همراه رئیس امارات به کاخ «الوطن» مشایعت شد و همسر او، اسماء الاسد نیز به دیدار «فاطمه بنت مبارک» رئیس اتحادیه عمومی زنان ، رئیس شورای عالی مادران و کودکی و رئیس عالی بنیاد توسعه خانواده «مادر امارات» رفت.

در بدو ورود کاروان حامل رئیس‌جمهور سوریه به کاخ الوطن، مراسم استقبال رسمی از او به عمل آمد و پس از نواختن آهنگ سرود ملی سوریه، ۲۱ گلوله توپ شلیک شد. 

  بنا بر این گزارش، «طحنون بن زاید آل نهیان» مشاور امنیت ملی امارات، «منصور بن زاید آل نهیان» معاون نخست‌وزیر و شماری دیگر از مقامات ارشد این کشور در مراسم استقبال از بشار اسد حضور داشتند.

روزنامه سعودی الشرق الاوسط چندی پیش با انتشار گزارشی از سفر قریب‌الوقوع اسد به امارات خبر داده بود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول