اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هماهنگی گسترده برای تامین سلامت، امنیت و رفاه مسافران نوروزی مازندران/ آغاز رصد خدمات‌دهی به مسافران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشستی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در ستاد سفرهای نوروزی مازندران نحوه هماهنگی‌ها در عرصه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی این استان را بررسی کرد.

هماهنگی گسترده برای تامین سلامت، امنیت و رفاه مسافران نوروزی مازندران/ آغاز رصد خدمات‌دهی به مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی در ستاد تسهیلات سفر گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان باید با تمام عوامل و امکانات تا پایان تعطیلات نوروزی فعال و در خدمت مسافران باشند.

این مسؤول با تاکید بر مسؤولیت خطیر مدیران اجرایی در ارتباط با خدمات‌دهی به مسافران نوروزی، افزود: بدستور استاندار مازندران مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان باید شبانه‌روزی در تعطیلات نوروز پای کار باشند.

وی با اشاره به راه‌اندازی تیم‌های ارزیابی و بازرسی از سوی استانداری اظهار کرد: با مدیران دستگاه‌های کم‌کار در عرصه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی مازندران برخورد خواهد شد.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: در تعطیلات نوروزی باید با توزیع بسته‌های فرهنگی علاوه بر خدمات‌رسانی گسترده به مسافران، فرهنگ دیار علویان را معرفی کرد.

سلگی خاطرنشان کرد: ترویج شئون فرهنگی با هدف تببین اندیشه پویا و تکامل یافته علویان در دستور کار ستاد سفرهای نوروزی مازندران قرار دارد.

جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران گفت: امسال برای اولین بار قرارگاه عملیاتی خدمت‌رسانی به مسافران در استان راه‌اندازی شد.

سلگی تصریح کرد: امنیت و رفاه مسافران نوروزی مازندران اولویت نخست مدیریت اجرایی استان است. 

وی همچنین از دستور ویژه استاندار مازندران برای تامین نیازهای مسافران نوروزی خبر داد وافزود: امسال در زمینه اسکان ،تامین سوخت و نیازهای غذایی مسافران نوروزی مازندران هماهنگی‌های خوبی اتخاذ و اجرایی شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول