اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد: آموزش و پرورش به درس کارآفرینی ویژه توجه کند

استاندار یزد با بیان این‌که مدارس باید به درس کارآفرینی توجه ویژه کنند، گفت: با راه‌اندازی درس کارآفرینی می‌توان آینده شغلی دانش‌آموزان را تضمین کرد.

استاندار یزد: آموزش و پرورش به درس کارآفرینی ویژه توجه کند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: یکی از درس‌های مهمی که باید در دروس دانش آموزان نگاه ویژه‌ای به آن شود درس کارآفرینی است.

وی افزود: قطعا یکی از جذاب‌ترین درس‌ها درس کارآفرینی است که اگر درست تبیین شود می‌تواند آینده شغلی دانش آموزان را به نحو شایسته‌ای رقم بزند.

استاندار یزد گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های خارج از آموزش و پرورش، ارتباط با کارآفرینان برتر و آموزش مجازی باید در یزد که خود ترازی از کارآفرینی است، کسب و کار یزدی را بصورت یک مدل در کشور ارائه کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت نامطلوب برخی از مدارس شهرستان‌های کم برخوردار استان در حوزه عمرانی و تجهیزات اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ نگاه ویژه‌ای به این مدارس شود.

وی همچنین از مدیران خواست تا علاوه بر شهر یزد، ظرفیت‌های شرکت‌های فناورانه و دانش بنیان را به سطح دیگر شهرستان ببرند تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش دانش آموزان نقاط مختلف استان در حوزه نوآورانه باشیم.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول