اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سفیر آمریکا: شهروند ما در عملیات نابلس زخمی شده است

سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی شامگاه امروز خبر داد که یکی از افرادی که در پی تیراندازی نابلس زخمی شد، شهروند آمریکایی بوده که مقیم فلسطین اشغالی است.

سفیر آمریکا: شهروند ما در عملیات نابلس زخمی شده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک جوان فلسطینی بعد از ظهر امروز یکشنبه با شلیک چند گلوله به سمت یک خودروی حامل صهیونیستها در جنوب نابلس، دو اسرائیلی را زخمی کرد که وضعیت یکی از آنان بسیار وخیم گزارش شده است.

«تام نیدس» سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی شامگاه امروز خبر داد که یکی از افرادی که در این تیراندازی زخمی شد، شهروند آمریکایی بوده که مقیم فلسطین اشغالی است.

خبرگزاری شهاب به نقل از نیدس گزارش داد: «می‌توانم تأکید کنم که یک شهروند آمریکایی در عملیات تیراندازی در نزدیکی حواره، آمریکایی بوده است».

پیش از این اظهار نظر سفیر آمریکا، برخی از منابع عبری گفته بودند که این فرد، نیروهای نظامی اسرائیلی را آموزش می‌داده است. این نیروها مسئول حراست از شهرکهای اسرائیلی در شمال کرانه باختری هستند.

این در حالی است که بعد از ظهر امروز، یک خودروی متعلق به صهیونیستها در شهرک حواره هدف تیراندازی قرار گرفت و در پی آن، دو اسرائیلی زخمی شده‌اند.

برخی از منابع عبری خبر دادند که مجری این عملیات، یک جوان فلسطینی است که از فاصله بسیار نزدیک به خودروی صهیونیستها شلیک کرده و موفق شده است از صحنه عملیات فرار کند، ولی چند ساعت بعد، دستگیر شد.

رسانه‌های فلسطینی شامگاه شنبه هم از وقوع چند درگیری مسلحانه بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.  رزمندگان فلسطینی در اولین عملیات یک دستگاه انفجاری به سمت ایست بازرسی «الجلمه» واقع در شمال جنین پرتاب کردند.

در ایست بازرسی قلندیا نیز درگیری مسلحانه بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اشغالگر رخ داد. در ادامه نظامیان رژیم موقت صهیونیستی برای پاسخ دادن به این عملیات‌ها، به شهر نابلس هجوم برده و چند منور بر فراز «جبل جرزیم» شلیک کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول