اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لارستان میزبان دومین دوره جام پرآوازه رمضان

جام پرآوازه رمضان لارستان که به یک برند ملی بدل شده است برای دومین سال پیاپی با پویایی و زیرساخت های به روزتر، ماه رمضان امسال هم تداوم خواهد داشت.

لارستان میزبان دومین دوره جام پرآوازه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، رئیس هیئت فوتبال لارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات جام رمضان لارستان با شرکت ۱۴ تیم از روز پنجشنبه مصادف با اول رمضان در مجتمع فرهنگی_ورزشی طوبی شهر لار برگزار خواهد شد و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

حسین طارمی زاده با اشاره به استعدادهای ورزشی ویژه در لارستان گفت: منطقه لارستان دارای استعدادهای شاخص ورزشی است و  در آینده ای نزدیک می تواند به یک درخشش فوق العاده در ورزش دست پیدا کند.

وی اشاره ای به فعالیت نیک اندیشانه خیرین نیز داشت و افزود: در کنار استعدادهای سرشار ورزشی، حمایت خیرین در این منطقه بسیار راهگشا بوده است. خیرین بزرگوار لارستان در تجهیز زیرساخت ها بسیار همت به خرج داده اند تا جایی که برخی امکانات ورزشی شهرستان لارستان در سطح ملی و استانی زبانزد شده است.

رئیس هیئت فوتبال لارستان از استقبال ویژه عوامل ورزشی کشور و آقای تاج از مسابقات جام رمضان لارستان سخن گفت و بیان کرد: مجموعه ورزشی شبکه سوم سیما به طور خودجوش نسبت به جام رمضان لارستان واکنش مثبت نشان داده اند، در جلسه ای که هفته گذشته با آقای تاج داشتیم ایشام بسیار از سطح مسابقات جام رمضان لارستان خرسند بوده و اظهار امیدواری کردند و وعده داده اند که در مسابقات حضور پیدا کنند.

حسین طارمی زاده در بخش دیگر این نشست به پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران‌ پرداخت و درخصوص جزئیات این مسابقات چنین گفت: از ویژگی های مسابقات جام رمضان امسال، فروش بلیط به صورت آنلاین است تا از مشکلات احتمالی که سال گذشته در جریان بلیط های کاغذی به وجود آمد کاسته شود.

وی افزود: در مسابقات امسال برای جرب بازیکنان نیز محدودیت هایی قرار داده شده است از جمله اینکه تعداد بازیکنان غیربومی حداکثر ۴ نفر باشد.

جامی برای وحدت

رئیس هیئت فوتبال لارستان با تأکید بر تقویت وحدت در خلال مسابقات جام رمضان عنوان داشت: یکی از اهداف مهم ما در برگزاری مسابقات جام رمضان گسترش و تقویت وحدت است. در این راستا نامِ لارستان بزرگ را مطرح کرده و در انتخاب بازیکن، بازیکنان شهرستان های لارستان، خنج، اوز، جویم، لامرد، مهر و... را در زمره بازیکنان بومی قرار داده ایم.

طارمی زاده در خصوص تأمین هزینه های مالی جام رمضان گفت: از ورود اسپانسرها استقبال خواهیم کزد، بخشی از هزینه ها از محل فروش بلیط ها و بخشی نیز از ورودی هایی که از تیم ها گرفته خواهد شد تأمین می شود.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول