اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی ویژه عید نوروز در البرز

مسؤول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی ویژه عید نوروز خبر داد.

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی ویژه عید نوروز در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهران طیران، مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، امروز‌ در جمع اصحاب رسانه، گفت: رزمایش جهادی شعبانیه که با شعار خدمت بدون منت از نیمه شعبان در مناطق کم برخوردار استان البرز شروع بود، تا ۱۳ فروردین با همکاری گروه های جهادی بسیج سازندگی ادامه دارد‌.

وی ادامه داد: تعداد ۲۶۶ اردوی جهادی با همکاری گروه های جهادی نواحی و بسیج دانشجویی در حال برگزاری است و ۲ قرارگاه پهنه ای در غرب و شرق استان وظیفه هماهنگی بین فعالیت‌ها و اردوهای جهادی را بر عهده دارند.

طیران با اشاره به اینکه عرصه های مختلفی برای این رزمایش جهادی برنامه ریزی شده، بیان کرد: در حوزه فنی عمرانی تعداد ۹۱ پروژه در بخش انجام پروژه‌های عام المنفعه و زودبازده مانند مرمت و زیباسازی مدارس، مساجد، ساخت خانه محروم و پروژه‌های مشابه در دست اجراست که تا ۱۳ فروردین به اتمام خواهند رسید. وی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و سلامت ۲۵ اردوی جهادی در قالب اعزام گروه‌های جهادی بهداشت و سلامت به مناطق حاشیه نشین و ویزیت رایگان توسط مراکز درمانی پزشکان جهادی در حال اجرا می باشد. طیران افزود: در حوزه خدمات اجتماعی تعداد ۸۱ اردوی جهادی، در حوزه اقتصاد و اشتغالزایی ۶ برنامه در قالب برگزاری انواع کلاسهای مهارت آموزی و ارائه مشاوره های تخصصی، در حوزه فرهنگی ۵۷ اردوی جهادی و در حوزه کشاورزی و دامپروری تعداد ۶ اردوی جهادی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیشترین خدمات جهادی در سطح محلات حاشیه نشین و روستاها می باشد، گفت: روستاهای طالقان، مناطق کمتر برخوردار فردیس، مشکین دشت، اشتهارد، کرج، خرمدشت، کیانمهر، پیشآهنگی، حیدرآباد، حصارک، نظرآباد و تنکمان، چهارباغ و ساوجبلاغ و روستاهای جاده چالوس‌ محله‌هایی هستند که تاکنون توسط بسیج سازندگی تحت پوشش قرار گرفته اند.

طیران مطرح کرد: علاوه بر فعالیتهای جهادی داخل استان، گروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان البرز جهت کمک به هموطنان به خارج از استان مانند شهرستان خوی و خوزستان اعزام شده‌اند. وی افزود: استقبال مردم از طرح‌های جهادی بسیج سازندگی البرز بسیار خوب بوده و مردم البرز در این امور خیر پیشقدم بوده اند.

طیران با اشاره به اینکه علاوه بر فعالیت‌های گروه‌های جهادی، رزمایش بزرگ کمکهای مومنانه با اقلام ویژه عید نوروز نیز انجام خواهد شد، اظهار داشت: ۴۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱ میلیون تومان جهت توزیع بین خانواده‌های نیازمند و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان جهت خرید ۱۲۰۰ دست پوشاک برای نیازمندان پیش بینی شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول