اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

حجت‌الاسلام سعیدی: امید است سال نو شاهد برقراری صلح و امنیت در جهان باشیم

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی نوشت: امیدوارم به برکت این ماه سراسر رحمت و مغفرت، شاهد اضمحلال استکبار و صهیونیسم جهانی به همراه رفع ظلم و بی‌عدالتی و برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان باشیم.

حجت‌الاسلام سعیدی: امید است سال نو شاهد برقراری صلح و امنیت در جهان باشیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،  حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به مناسبت تقارن حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز خطاب به فرماندهان، مسئولین و کارکنان نیروهای مسلح پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و حلول ماه مبارک رمضان، ماه خدا، ماه اخلاص و بندگی و تقرب به ساحت حضرت ربوبی و سیراب شدن از چشمه زلال فیض الهی را محضر فرماندهی معظم کل قوا  حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، تمامی فرماندهان، مسئولین و کارکنان نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم به برکت این ماه سراسر رحمت و مغفرت، گام‌های مؤثری در جهت افزایش اخلاص، بصیرت، همدلی و همبستگی روزافزون میان نیروهای مسلح مکتبی کشور برداشته شده و شاهد اضمحلال استکبار و صهیونیسم جهانی به همراه رفع ظلم و بی‌عدالتی و برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا سلامتی و سعادت فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ معزز نیروهای مسلح را به همراه رشد و تعالی در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه توصیه‌های معظم‌له برای گام دوم انقلاب اسلامی به همراه بهترین تقدیر الهی را از خداوند متعال خواستارم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

علی سعیدی

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول