اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آماده‌باش اورژانس کرمانشاه در ایام نوروز/ ۷۲ پایگاه فعال است

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آماده‌باش ۷۲ پایگاه اورژانس و امدادی در ایام نوروز، گفت: ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، پایگاه هوایی و بالگرد فعال است.

آماده‌باش اورژانس کرمانشاه در ایام نوروز/ ۷۲ پایگاه فعال است

مسعود قلعه‌‌سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه اورژانس همیشه پای کار و آماده‌باش است، اظهار کرد: تمام تمهیدات برای رفاه کامل مسافران و هم‌استانی‌ها در ایام نوروز اندیشیده شده است.

وی با اشاره به آماده‌باش ۷۲ پایگاه اورژانس و امدادی، ادامه داد: ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، پایگاه هوایی و بالگرد فعال است؛ در این ایام در ورودی استان از طرف همدان در شهرستان کنگاور، سراهی جوانرود و پاوه و شهرستان قصرشیرین سه پایگاه و ایستگاه سلامت موقت برپا شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: نصب بنرهای آموزشی با رویکرد پیشگیری از حوادث ترافیکی و همچنین بازدید و بازرسی ۲ تیم گشتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و فوریت‌های پزشکی را خواهیم داشت.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول