اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

عرضه شیرینی در بازار بدون افزایش قیمت

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل‌فروشان همدان گفت: قنادان و شیرینی‌فروشان همدان در بازار شب عید از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کردند.

عرضه شیرینی در بازار بدون افزایش قیمت

محمد ارغوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هیچ نوع افزایش قیمتی در انواع شیرینی شب عید ایجاد نشد اظهار کرد: قنادان همدان به منظور مشارکت در عیدی شاد و دلپذیر با وجود افزایش قیمت مواد اولیه از تغییر قیمت شیرینی خودداری کردند. 

وی افزود: هدف اصلی قنادان و شیرینی فروشان همدان ایجاد رضایتمندی مردمی است چرا که سود و برکت خود را در گرو این رخداد می‌دانند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان تصریح کرد: در مجموع واحدهای صنفی همدان از افزایش قیمت‌ها استقبال نمی‌کنند چراکه باعث کاهش خرید مردم و در نتیجه کاهش درآمد آنها خواهد شد.

وی ادامه داد: شیرینی و آجیل‌فروشان به دلیل ارتباط مستقیم با بازار تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مردم به کار بستند.

ارغوان با بیان اینکه تمام کالاهای مورد نیاز مردم به وفور در بازار موجود و هیچ کمبودی وجود ندارد خاطرنشان کرد: حمایت‌های مسئولان استان به ویره استاندار باعث شد یکی از بهترین بازارهای شب عید را در چند سال گذشته با وجود تورم فعلی داشته باشیم.

پایان پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول