اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رایزنی استاندار سمنان با مسؤولان کشوری برای پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فرهنگیان/ هاشمی: عذرخواهی می‌کنیم و پیگیریم

استاندار سمنان با اشاره به رایزنی با مسؤولان کشوری برای پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فرهنگیان گفت: پیگیر پرداخت هرچه سریع‌تر مابه‌التفاوت حقوق اسفندماه فرهنگیان استان سمنان هستیم.

رایزنی استاندار سمنان با مسؤولان کشوری برای پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فرهنگیان/ هاشمی: عذرخواهی می‌کنیم و پیگیریم

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به تأخیر در پرداخت  اسفندماه حقوق فرهنگیان کشور و به‌تبع آن، استان سمنان از سوی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با شماری از مسؤولان امر در سطح کشوری برای رفع دغدغه فرهنگیان گفت‌وگو کردیم و از صبح روز گذشته، پیگیر جدی مطالبات فرهنگیان عزیز استان سمنان هستیم.

وی بیان کرد: به مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان مأموریت جدی دادیم تا با حضور در  وزارت آموزش و پرورش در این زمینه وارد مذاکره شود و حتی اگر لازم است، موضوع با حضور اینجانب در تهران پیگیری شده و دغدغه فرهنگیان عزیز استان سمنان را منتقل کنیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه فرهنگیان قشر عزیز و پرتلاش جامعه تعلیم و تربیت هستند و جلب رضایت حداکثری آنها از اولویت‌های جدی دولت حضرت آیت‌الله رئیسی است، گفت: بابت تأخیر در پرداخت مابه‌التفاوت حقوق اسفندماه فرهنگیان استان سمنان، از آنها عذرخواهی می‌کنیم و متوجه دغدغه‌هایشان هستیم.

هاشمی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون با معاونان وزارت آموزش و پرورش و نیز دکتر ممبینی، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و مسؤولان امر در نهاد ریاست جمهوری شخصاً موضوع را پیگیری کرده است، گفت: امیدواریم با پرداخت این مابه‌التفاوت و رفع مشکلاتی که در زمینه رتبه‌بندی فرهنگیان وجود دارد، گلایه‌های فرهنگیان عزیز استان سمنان نیز رفع شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول