اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تمهید بسترهای شادی و رفاه مسافران نوروزی در مازندران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به آماده باش صد درصدی مدیران کل دستگاه‌های خدمات‌رسان این استان در تعطیلات نوروزی امسال گفت: تداوم خدمت مدیران اجرایی مازندران در تعطیلات نوروزی برای میزبانی از مسافران نوروزی نشانه دغدغه مندی دولت سیزدهم است.

تمهید بسترهای شادی و رفاه مسافران نوروزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در بازدید از کمپ‌های نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان مازندران افزود: نشاط مردم در تعطیلات نوروز با خدمت‌رسانی بی منت مدیران تامین خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمهید بسترهای شادی و رفاه مسافران نوروزی در شهرهای مازندران مهمترین ماموریت مدیران اجرایی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای تحول در آیین‌های نوروزی مازندران افزود: امسال خیزش گسترده در احیا نوروزخوانی و احیا فرهنگ موسیقی سنتی امیری خوانی و نیز کشتی محلی لوچو را بعنوان رویکرد محوری ستاد سفرهای نوروزی در دستور کار داریم که در گذشته سابقه نداشت‌.

این مسؤول احیا فرهنگ فراموش شده مازندران با هدف بازگشت به آداب و رسوم کهن دیار علویان را محور دیکر فعالیت های ستاد سفرهای نوروزی مازندران در نوروز امسال عنوان کرد وافزود: دشمنان این مرز و بوم با ترویج سنت های وارداتی مانند آوردن بابانوئل در سفره های ایرانی به دنبال انقطاع و گسست نسلی و آسیب رسانی به انسجام ملی کشورمان هستند که ما باید با ترویج و احیا سنت های روبه فراموشی ایرانی جلوی آنها بایستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به بررسی و تامین نیازهای مسافران نوروزی مازندران یادآورشد: فعالیت شبانه روزی ستادهای سفر در مازندران با هدف کاهش دغدغه مسافران تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

سلگی افزود: امسال با بسیج امکانات در مازندران شرایط مطلوب و بهینه ای برای مسافران  نوروزی فراهم آمده است.

وی در این ارتباط اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار و تامین مایحتاج مسافران و مردم مازندران هزار و ۱۰۰ تن گوشت قرمز و مرغ ، ۲۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب با نظارت فرمانداران در بازار چه های عرضه مستقیم این استان توزیع شده است.

معاون استاندار مازندران در این بازدید میدانی با بررسی نیازها و مشکلات کمپ های نوروزی و نیز گفت‌وگو با برخی از مسافران هماهنگی لازم را برای رفع تنگناهای مطرح شده آنان انجام داد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول